Gå til innhold

Mitt z3 coupe prosjekt/banebil: Blir levert i innbytte.


milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

I og med at min mentor hagenisse har kjøpt seg nytt ratt så vurdere jeg det sterkt selv.... Fra spøk til alvor så merket jeg hvor stort det rattet sist jeg var på Vålerbanen. Har derfor tenkt litt på ett sparco ratt! Jeg bruker bilen litt til vanlig også så jeg vil ikke miste tuten.

Kan man koble den eksisterende tuten på denne? Eller må man da legge en ekstern.

http://www.gundersenmotorsport.no/lopsbil/ratt-tilbehor/sparco-ratt-knapper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rattet i bilen min har tut det, sliter bare med å koble opp. Tror trikset er enten en annen hub, eller en slepering fra en eldre modell.

Men ettersom du kjører på gata burde du jo ha gamle rattet mitt :)

Hva koster det gamle rattet ditt da? Har egentlig veldig lyst på semsket skinn...

Sånn ser det nå ut når jeg titter ut av bilen. Dvs jeg ser mye av bakspeilt når jeg kjører.

z3030.jpg

Jeg fiklet litt med speilet forleden og fant ut at det er mange ledninger som går inn i det. hvorfor? Jeg har ikke alarm eller avblendbare speil(som jeg vet om)!

Hva er dette?

z3027.jpg

z3028.jpg

z3029.jpg

Har forresten fått på NSk merker på bilen.

z3031.jpg

i morgen skal jeg også bytte olje på bilen, er faktisk 5000-600o siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke svare på ledningene, men løsningen på problemet heter garys mirror adapter eller noe sånt. Semsket er forøvrig fint, men er jo egentlig ment for bruk med hansker.

Gamle rattet mitt kostet rundt 6000,- nytt, men er usikker hva jeg skal ha for det. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke svare på ledningene, men løsningen på problemet heter garys mirror adapter eller noe sånt. Semsket er forøvrig fint, men er jo egentlig ment for bruk med hansker.

Gamle rattet mitt kostet rundt 6000,- nytt, men er usikker hva jeg skal ha for det. Hm.

Vi får snakke litt om det på NSK sitt treff! Har akkurat bestilt meg nye bremser klosser så må spare litt penger til ferien.

Jeg har alarm på bilen så det er sikkert ledningene. Har tittet på den tidliggere, men slo det fra meg grunnet prisen!

Jeg har veldig lyst på semsket av to grunner, jeg er veldig glad i det og madammen hater det! Dvs at jeg slipper å låne bort bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst på semsket av to grunner, jeg er veldig glad i det og madammen hater det! Dvs at jeg slipper å låne bort bilen!

hehe, så bra :D

Ikke fordi hun ikke får lov, men jeg er ikke så glad i å sende henne ut med gateslicks, bøttesetre osv.

Tenkt deg til Rudskogen i helgen da?

Ikke noe i helgen, skal jobbe.

Men fredag og søndag neste uke, samt BMW dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt litt med en liten virasjon som vi ikke har funnet ut at. Bestilt nye foringer foran, men de var ikke mye slitt så jeg venter med å bytte de. Dekk og felger er bra, skiver osv er også bra. Kjøpte med nye spacere som ikke var fra biltema og det virker bra. Skal på rudskogen på fredag så finner ut da.

Jeg har også slitt med en lyd i dumper. Vi har sjekket eksosen og den skulle ikke ta borti. Men klossene har 2mm slark til kaliperen. Er det som lager lyden... har nye klosser på vei så vi får håpe de er bedre. Fant ikke ut av dette før etter at jeg bestilte klosser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...