Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kör på med mörk grå du! Det blir kalas bra, så syns inte bromsdammet :lol:

Vi får se hva som skjer. Satser på lakkerte felger til våren!!

i dag har vi for dag nr 2-3 prøvd å feste setene. Problemet er at setene blir for brede. Blir derfor sittene skjevt, men det er ikke så krise. Etter å snakket mye med hagenisse i løpet av høsten fant jeg ut at det måtte gå å lage festeanordningen selv. Nå er vi endelig i mål med ett sete. Derfor har jeg bestilt alt komplett fra vacmotorsport til fører setet!! orket ikke tanken på å gjøre dette igjen og i tilegg skulle prøve å montere sliders.

det som gjenstår er å sveise alt 100% Lakkere det igjen, samt få montert 3 punkt feste, samt 4 punktsfestene. Håper på å få deler fra vac om 10 dager. Så blir det endelig montert igjen.

Her er bilder for de som forstår hva dette er. Jeg har ca 1-2 mm klaring til listen ved døren. samt 1-2 mm klaring på midtkonsollen.

Klaring.

z3004.jpg

z3003.jpg

feste

z3005.jpg

z3002.jpg

z3006.jpg

z3008.jpg

z3009.jpg

Skrevet
Blir tight ja :-)

Ikke masse plass nei. Får vistnok alt fra VAC til uken så blir spennende å se!!

Leste gjennom deler av tråden din igjen. Har spurt deg om noen felger som er nevnt i tråden!!

Skrevet
Det der var ikke ille. De fleste må kutte i stolene. Dog er det mye lettere på passasjersiden ettersom du ikke skal linje opp til rattet.

Har du fortsatt beltet i behold?

Det blir sikkert ikke bare plug and play på førersete nei. Belte er i behold. Venter litt med 4 punkts.

Kjøpte de under for å gjøre instalasjonen litt lettere. Men jeg bleder meg til å se plassen!!

SeatbeltMountWeb5.jpg

4punktsfester.jpg

Skrevet

Da er alle delene fra vac kommet så får se om jeg rekker å få skrudd litt.

Er sykt spent på om det er bolt on som de sier det skal være. Vi betalte delene 9 desember og fikk de levert på jobben i dag. Det er ganske imponerende.

Skrevet

Bolt-on er det, men det er likevel et stress ut av en annen verden. Men nå har du jo gjort det før. :)

Blir spennende hvordan det blir i din bil.. har ikke prøvd noen annen Z3 med bøttestol.

Skrevet
Bolt-on er det, men det er likevel et stress ut av en annen verden. Men nå har du jo gjort det før. :)

Blir spennende hvordan det blir i din bil.. har ikke prøvd noen annen Z3 med bøttestol.

bolt-on og bolt-on fru blom... Jobbet noen timer med det i dag og er ikke ferdig. Men jeg har 10 tommeltotter så ble vel ikke forbauset. Får se om jeg rekker å se på det mer i morgen. Er justeringen som er det vansklige.

Skrevet
Justeringen? Hva tenker du på?

Vac-platene er jo bare å skru i, så får du bare prøve dytte alt så langt inn i bilen det går.

Justeringen blir litt feil å si, men hvor sliderne skal stå på vacplaten. Det at sliderne er involvert gjorde at det ble litt vanskligere. Men jeg kunne bare skrudd det sammen uten sliderne for så å satt på sliderne etterpå!! Hvor langt bak har du feste til 4 punktsselen? Den må jo nesten ved siden av 3 punkten!

Jeg var litt sliten i går så det var sikkert derfor det ikke gikk så bra!! Du får komme innom å se på den en dag.

Fikk fjernet m merke bak samt det bs motorsport så da ser den litt lekrere ut!! Skal ikke kjøpe Hartge pottene mine da? Kan du bygge om litt bak!!

• 2 weeks later...
Skrevet

nå er siste sete inne. deilig!!! Fikk også tak i noen piggdekk med bra pigger så jeg er klar for isbanekjøring. Skal prøve å få tatt noen bilder i løpet av de neste dagene.

Skrevet

Har bare ett bilde fra etter kjøringen på sigdal i dag. Det var helt konge. Fangern fikk seg en liten trøkk, men er ikke sjokert over det!!! Var litt bekymret siden jeg har ganske bra dekkstrekk. 225 dekk på 9 tomms felg bak. Satt som ett skudd. Jeg har "suv" pigger i dekkene som gjør at det sitter litt ekstra godt. Satser på en dag til på sigdal!!

IMAG0234.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...