Gå til innhold

Mitt z3 coupe prosjekt/banebil: Blir levert i innbytte.


milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

Det hadde du vel ikke; du er jo griselang i ryggen. :)

Ellers har jeg sett både e30 og 2009++ modeller take på bane. Taket så desidert verst ut på de nyere bilene, så man kan være uheldig der også; og selv med bur er man jo bare sikrere; ingen garanti for at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

liten oppdatering til! Det er ikke subframe disasster på bilen!! Det er bare sprukket i lakkene og har i prinsippet ingen ting å si. Jeg har uansett satt av noen tusen til å forsterke dette og bilen er på verkstedet så i påsken kommer vi til å forsterke diff feste samt bagasjerommet. Like greit å gjøre dette når man har tenkt på det, men jeg ble ganske lettet. Forrige eier har jo vist meg hvor godt han tok vare på bilen og jeg har egentlig bare vært snill med den så jeg lurte på hvorfor dette skulle skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det da det er vårmønstring? Skal uansett på vårmønstring med nsk 8 mai!

Er usikker om det er vårmønstringen, mener å husk det er BMW CCN har. Sånn møt opp se på andres biler og snakket treff tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke råd til å dra til ringen OG karlskoga. så blir ikke noe av, samtidig som jeg skal i bryllup fra 30 april til 1 mai så går glipp av vallehovin og karlskoga gitt.. men skal vel klare å kommemeg på resten.. angående bremsene så er de bytta.. bare å sjekke ut tråde min så ser du det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke råd til å dra til ringen OG karlskoga. så blir ikke noe av, samtidig som jeg skal i bryllup fra 30 april til 1 mai så går glipp av vallehovin og karlskoga gitt.. men skal vel klare å kommemeg på resten.. angående bremsene så er de bytta.. bare å sjekke ut tråde min så ser du det ;)

Ser den!

får vel gå inn å lese litt i tråden..

Begynner bilen å nærme seg hel ved igjen nå?

ja den har vært hel siden januar den. Skaden var ikke så ille som fryktet og diff feste var bare litt i lakken. men bilen har vært hos legen i påsken så "v"i har forsterket gulvet og laget litt bedre fest for diffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...