Joachim Lie Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2010 Tar en tur innom jeg også på lørdag vel. Får komme innom å hilse på deg der Joachim Jeg er ikke på messen i dag, men det er folk som står på standen Jeg er tilbake imorgen litt utpå dagen
spruddel Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Var innom CCN 3 ganger idag, hilste på Julian blant annet. Fikk høre at du spiste lunsj da jeg var innom gang nr. 2., men tydeligvis var du ikke der. Lykke til imorgen.
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Da trekker jeg til Lillestrøm... Får håpe det er verdt det Dama tvang meg med på shopping....så idag skal jeg ta igjen
M3 Yngve Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Helt enig. E30 til Joakim er grise tøff, det er rette stuket på E30 ja.
NA Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Var der i dag, veldig mye spennende Men så ikke e-30'n til Joakim
S.Arnesen Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Men så ikke e-30'n til Joakim Den var gjemt bort i ene hjørnet av inngangshallen.... Har nå nnsett at jeg er lei av slike stevner
NA Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Ok. Synd jeg ikke fikk med meg den gitt Lei sånne stevner??
gkw89 Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 hadde man gått inn fra andre siden hadde man jo sett den med en gang da så litt uflaks
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Men så ikke e-30'n til Joakim Den var gjemt bort i ene hjørnet av inngangshallen.... Har nå nnsett at jeg er lei av slike stevner Jeg gidder heller ikke å traske rundt for å se på mer eller mindre interessante biler. Jeg kan være med på f.eks Porschefabrikken eller BMW Classic/Welt, men ellers foretrekker jeg å kjøre biler fremfor å se på biler.
oddis Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Men så ikke e-30'n til Joakim +1. Fant heller ikke denne bilen... synd de setter sånn langt unna hovedinngangen. Var vel den beste bilmessa i Norge dette, uten tvil. Stort som f, tror jeg gikk flere km i løpet av gårsdagen. Billig hjulvalse ble det på meg og, på Gasolin sin stand. Var sykt mye folk da jeg var der på lørdag, ble ikke behagelig å gå rundt før langt ute på ettermiddagen. Spesielt imponert over hva Amcar og dragracing gutta hadde med... veldig spennende. Gjerne enda større messe neste år!
S.Arnesen Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Lei sånne stevner?? ja, det er jo bare å gå rundt å se på biler. tøffe biler riktignok, men ikke noe man ikke har sett en hel haug med ganger før... Men så ikke e-30'n til Joakim Den var gjemt bort i ene hjørnet av inngangshallen.... Har nå nnsett at jeg er lei av slike stevner Jeg gidder heller ikke å traske rundt for å se på mer eller mindre interessante biler. Jeg kan være med på f.eks Porschefabrikken eller BMW Classic/Welt, men ellers foretrekker jeg å kjøre biler fremfor å se på biler. nettopp. Ser ikke poenget lenger med det å stå å se på en vass lambo når jeg vet at jeg aldri får kjørt den uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå