Kvasi Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Åh, das ist uber fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Meget grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Mmm, kapsler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 hehe det er kjedelig å sett på vinterhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Haha, nydelig Har du ET54 innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Det ble vakket ja Er vel et47 som er originalt på ixen, hva disse felgene er har jeg ikke anelse om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Mmm, kapsler Das ist nat dat ûberfet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Det ble vakket ja Er vel et47 som er originalt på ixen, hva disse felgene er har jeg ikke anelse om. Aha, tror jeg har ET54 på Ix'n min Var bare at jeg har slike felger som du har på sommeren med piggfrie vinterdekk i 16" liggende, men det er nok rundt ET20 på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Dritfeit Fådd på lykta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Det ble vakket ja Er vel et47 som er originalt på ixen, hva disse felgene er har jeg ikke anelse om. Aha, tror jeg har ET54 på Ix'n min Var bare at jeg har slike felger som du har på sommeren med piggfrie vinterdekk i 16" liggende, men det er nok rundt ET20 på Sommerfelgene mine er ET20. Ikke fritt for at hjulbuene bak har fått smake på slegga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Dritfeit Fådd på lykta? Jepps. Men den dugger så det er vel bare å kjøpe ei ny ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Oiaa ja er vell like greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2011 Sku ha bytta plugger på bilen lenge og i dag fikk jeg faktisk ut fingeren. Visste at forrige eier ikke var norgesmester i vedlikehold, men det var allikevel en overraskelse å finne to bosch w8 og fire ngk bp5.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Desember 11, 2011 Share Skrevet Desember 11, 2011 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå