Kvasi Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Jeg er prinsipielt imot takstativ (feks) hvis formålet med det er at en eller annen amerikaner syns det ser kult ut, men jeg er enig i at den kler det Mitt er der pga at jeg skal frakte skiene mine dit jeg akter å bruke de så da er det ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Feit IX! Sikkert morsomt med IX turbo på glatta Sitter og dagdrømmer om det sjæl Det er veldig, veldig morsomst ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Tror jeg skal sette på takstativet på min IX igjen med et par skidor på, bare for å prøve Evt. et juletre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Touringer kler skistativ, men skiene mine blir garantert stælt hvis jeg hiver de på. Så de får vente til de skal brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Har du foresten sett den kræsja e30 facelife som står atme salten dekk? Var å så etter den i går men fant den ikke. Var den så ødelagt at du tror det blir deler til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Har du foresten sett den kræsja e30 facelife som står atme salten dekk? Var å så etter den i går men fant den ikke. Var den så ødelagt at du tror det blir deler til salgs? Så også idag at den var borte hele front va trøkka inn.. å litt av ræva va skada.. så trur ikke den ka repareres Driv nu å snakka med eier av bil på facebook kansje vi får en delebil å del på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Har du foresten sett den kræsja e30 facelife som står atme salten dekk? Var å så etter den i går men fant den ikke. Var den så ødelagt at du tror det blir deler til salgs? Så også idag at den var borte hele front va trøkka inn.. å litt av ræva va skada.. så trur ikke den ka repareres Driv nu å snakka med eier av bil på facebook kansje vi får en delebil å del på Hmm. Da er det sikkert ikke såå mye jeg har bruk for fra den. Bryter til elvindu og litt annet småtjafs. 2 dørs ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Han va ikke intrisert i å selg e30 ennu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Typisk Kjenner du han såpass at det går å overtale ham til å låne meg ABS-hjernen i etpar timer? Min kødder og har ikke lyst til å kjøpe en hvis det ikke er der feilen ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Korsjen e30 e det som e levert med ABS? alle facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Det er jeg faktisk ikke sikker på. Tror det har vært det i alle 325ene jeg har kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Det er vel ekstrautstyr på alt utenom 325, hvertfall. Har du skrivebremser bak har du ABS, vil jeg tro. Har i hvertfall det på min 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Har du flere filmer, syns min var lit vanskelig å styre på glatta, men ser ut som din var litt vrien den også i ene svingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Hadde ikke abs på 325'n eller 323'n, preface begge to med skiver bak på begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå