ehrnst Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 der tror jeg vi skal stoppe deg Ole:) Det har ingenting å si hvilken lmm det er, de tåler overtrykk like dårlig alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Dette er jo en helt rå vinterbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Dette er jo en helt rå vinterbil! Ja, gjett om jeg ble glad når jeg sto opp i dag og så at det var hvitt ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Jeg ble ikke så glad, for jeg har bare en firmabil med sommerdekk... Er i Bodø jeg også ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Men nå har det jo smelta igjen.. Blir øl og montering i kveld i stedet for sjeising da.. Ligger deler strødd overalt her nå som skal på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 På de store veiene ja, men småveiene er det åpent for sladding! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Var glatt på mørkved ja, så nå har jeg både sladdet og kjøpt øl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 der tror jeg vi skal stoppe deg Ole:)Det har ingenting å si hvilken lmm det er, de tåler overtrykk like dårlig alle sammen Ok, da har eg missforstått når eg har fått info sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Vet det er noen som bruker lmm fra 535 når de overlader. Har gått ut fra at det er bedre gjennomstrømning i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Vet det er noen som bruker lmm fra 535 når de overlader. Har gått ut fra at det er bedre gjennomstrømning i den? Tipper grunnen er att motor får finere blanding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Mja, er vel mer dysene enn lmm som bestemmer blandingen. Ellers ville det jo blitt fritt for blanding når jeg monterer datasprut og tar bort lmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Lmm sender vel signal til hjernen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Lmm sender vel signal til hjernen? Jepps. Men det gjør jo lamdaen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saft Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 vil tro at 535 LMM er noe større en f.eks. en 525 LMM. Visst du da øker dysestørrelsen like mye i % som LMM vil du vell "lure" innsprøytningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 kjenner at det er på tide å friske opp bensinkunnskapene mine snart, har kjørt høyst mekanisk dieselbil med kompressor lenge og ikke trengt å tenke på sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå