Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ahaa okei, får dra innom ico på fauske å få en sånn :)

Ja, nå vet ikke jeg om de har hydraulikkversted men tools her har.

• Svar 433
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Tuta og blinka som faen på deg utmed shell på Hunstad i dag ved 15.10 tiden. Du reagerte ikke. :D

Kjørte forbi og tuta som en mann heromdagen? Litra sto det på hengern..

Skrevet

Der har du meg! Kjørte forbi nå rundt 1 også, men følte ikke det var korrekt tidspunkt å bruke hornet på. :mrgreen:

Her om dagen var forresten i går. Rundt halv 4.

Skrevet
Der har du meg! Kjørte forbi nå rundt 1 også, men følte ikke det var korrekt tidspunkt å bruke hornet på. :mrgreen:

Her om dagen var forresten i går. Rundt halv 4.

Åjo, hadde du hatt vinduet nede så vedder jeg på at du hadde hørt at jeg var våken :)

Skrevet

Er etpar karer som mener at de skal kjøpe ixen, men det er jo den perfekte bilen og jeg har ikke engang vurdert å selge. Før nå..

Vet godt hva den har kostet, og sånn ca hva jeg skal ha for å se den kjøre herfra. Det betyr å gå fra kvass bensinmotor til litt nyere diesel og 2wd..

Should i?

Skrevet

Forandring fryder, men man må tenke seg godt om. Kommer man til å angre om en måned? Om et år? Hadde jeg hatt en bil som dette hadde jeg nok aldri solgt. Enkelt og greit fordi man ikke får tak i noe likt senere, når man begynner å savne den. Ville heller spart til en bil nr. 2 og passet godt på denne. :) Er slik jeg har tenkt om min E28. Jeg har vurdert enkelte tilbud jeg har fått, men har klart å styre meg. Så heldigvis står hun her fortsatt, selvom hun ikke er bruksbilen. Nydelig og tøff bil du har der. Ta vare på den :)

Skrevet
Ikke selg! Er jo ikke så mange e30 touringer rundt her, og hvertfall ikke ix touring ;) Men har du forresten montert den innsugstemp-giveren nå som du har datasprut? Er det et must?

Jepp, den er et must.

Her står min

DSC00020.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...