Gå til innhold

Gammel men god, E30 IX touring.


Kvasi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 433
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er da bystatus her om ikke annet :P

Masse fine veier rundtomkring her ja, nesten så jeg gleder meg litt til vintern når jeg tenker etter :)

Er jo ikke sånn at jeg har lyst å selge den vet du, men om rette karen dukker opp med en stor nok sjekk så. Du får selge unna no rask å komme å hente :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er by status her jeg bor også, men tørr ikke og si det så høyt! :P

Jeg kan selge unna no deler ja, men det vil nok ta hele vinteren for og få solgt alt til og kunne kjøpe doningen din :)

Tanken var å spare opp, men de usle penga som fantes ble brukt opp på 4 motorer i stedenfor! Hehe. Så da blir det nok å bygge en sleeper ut av en av de E30`ene jeg har fra før 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :lol:

Diesel veiv og olje pumpe fra M21, motorfester og puter fra en, M20B25 motor fra 525 så jeg tar girkasse og mellom aksling fra en annen, også eksos, lednings nett, hjerne++ fra den siste. 320 / 323 råder på Facelift B25 stempler så det blir lavere komp på 2,7 liter M20 + ei lita snurre. Da kan det bli bil en vakker dag :P

Men detta er grunnen til at jeg vil kjøpe en bil som er ferdig stilt! For det blir så mye prosjekter^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjører uten tomgangsregulator foreløpig. Åpna spjeldet litt og så justerer sprutet på tenninga for å holde tomgangen stabil.

Skal dreie en aluplugg til spjeldhuset og få bort den slangen med en bolt i så klart, den ser jo ikke akkurat bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...