HypeTraxX Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Du må bo på et artig, Men bort liggende sted? På både bilder og film så er det smale rally veier! Hehe. Skjønner godt hvorfor du liker denne sommer som vinter! Åssen ligger du an med salg av bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Er da bystatus her om ikke annet Masse fine veier rundtomkring her ja, nesten så jeg gleder meg litt til vintern når jeg tenker etter Er jo ikke sånn at jeg har lyst å selge den vet du, men om rette karen dukker opp med en stor nok sjekk så. Du får selge unna no rask å komme å hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Det er by status her jeg bor også, men tørr ikke og si det så høyt! Jeg kan selge unna no deler ja, men det vil nok ta hele vinteren for og få solgt alt til og kunne kjøpe doningen din Tanken var å spare opp, men de usle penga som fantes ble brukt opp på 4 motorer i stedenfor! Hehe. Så da blir det nok å bygge en sleeper ut av en av de E30`ene jeg har fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 - Du bør nok snakke med noen voksne om prioriteringer, man trenger ikke 4 motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Hehe Diesel veiv og olje pumpe fra M21, motorfester og puter fra en, M20B25 motor fra 525 så jeg tar girkasse og mellom aksling fra en annen, også eksos, lednings nett, hjerne++ fra den siste. 320 / 323 råder på Facelift B25 stempler så det blir lavere komp på 2,7 liter M20 + ei lita snurre. Da kan det bli bil en vakker dag Men detta er grunnen til at jeg vil kjøpe en bil som er ferdig stilt! For det blir så mye prosjekter^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Ser at endel at bildan er fra samme landevei opp mot heggmoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Ser at endel at bildan er fra samme landevei opp mot heggmoen Du tar ikke feil der nei. Et til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Straks bedre, og ble kvitt et to cm langt hull i innsugebelgen samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Den der slangeklamme fra den originale innsugsbelgen gjorde ikke jobben Men den her klassikeren derimot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Så bra ut det der korsjen gjor du det med tomgangregularorn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Kjører uten tomgangsregulator foreløpig. Åpna spjeldet litt og så justerer sprutet på tenninga for å holde tomgangen stabil. Skal dreie en aluplugg til spjeldhuset og få bort den slangen med en bolt i så klart, den ser jo ikke akkurat bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Nice! Hva betalte du for den? Kan ta det på pm hvis du vil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Den betalte han akkurat hva han ville for, siden jeg sendte den i posten å sa han skulle se den før han evt ga meg noe mere enn betaling for post-apenes gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Rå denna IXn din Kvasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå