Steffens Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Jeg tror "drammenser'n" som kjøpte bilen av meg overhalte toppen og vidersolgte den til ham du kjøpte den av som da monterte turbo! Bilen er godt utstyrt ja, med stor kjørecomputer og tempomat som du påpeker, videre med sportstoler og originalt m-ratt. Bilen gikk som firmabil i Sveits, og jeg hadde all historikk på bilen. Dessverre hadde jeg innbrudd i den da jeg bodde på Beitostølen, og alle papirer forsvant! Bilen har forøvrig hatt flere innbrudd; første gang ble det gjort mye skade inne i bilen og det ble blant annet byttet ny rattstamme, nytt dørtrekk førerside, nye dashborddeler etc. Men de fikk ikke med seg bilen grunnet startsperren i bordcomputeren, den er gull verdt! Hvis du er interessert i mere info om bilen kan du bare sende meg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Ix var en ganske dyr bil da den kom ut. Kun M3 som koster mer. Den jeg hadde var det endel utstyr på også. Blant annet cruise control. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Faren til en kompis kjøpte en ny ganske basic utstyrt firedørs IX i -88. Mener å huske at han betalte i overkant av 500k, og det var endel penger på den tiden det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2010 Vinterbilen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Herlige bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Ute og lekte litt i snøen i går. Gudene må vite hva som har skjedd med lyden på filmen men.. http://s962.photobucket.com/albums/ae10 ... I_0208.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Endelig, sommerhjul på. Må nok brette opp ermene og motere senkesett ganske så snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Så straks mindre trøtt ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Nye dekk og senk på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 "ny" dør på tur på plass Og så litt såpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Hatt ute setene og fikset opp i non kabler til stereoen, og benytta anledningen til en seriøs innvendig shining. Bildet er tatt halvveis i jobben, jeg er da bedre til å vaske enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Måtte prøve takgrinda før den flytter sørover og blir utstyr på ratmobilen til Mads. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Noen flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå