thomascr Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 hei, lørdag som var begynte mammas e90 og tulle seg. Det kom opp motorlys, så begynte den og jukse, hoppe og til slutt var den ikke kjørbar i de hele tatt. bilen ble levert inn på bavaria, Det viste seg og være 2 dyser som var tette.. Er snakk om 1,6literen på 122hk. hvordan kan dette ha seg? 2008 modell bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Stopte, hva betyr det? Hvordan det kan ha seg tviler jeg på at noen her kan svare på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Dysene var tette sier du jo. Å det vil jo være pga drit i dieselen/bensinen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 tja, det kan være feil i hjernen... det sitter masse dioder inne i hjernen, brenner en av disse seg.. så fører det til feilsignal som igjen gjør at dysene ikke sprøyter diesel. Moderne diesel= Litt synd om det er det, for da får dere ei fin regning, for da bytter de hjerne istedenfor å ta den opp og finne den brente dioda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 tja, det kan være feil i hjernen... det sitter masse dioder inne i hjernen, brenner en av disse seg.. så fører det til feilsignal som igjen gjør at dysene ikke sprøyter diesel. Moderne diesel= Litt synd om det er det, for da får dere ei fin regning, for da bytter de hjerne istedenfor å ta den opp og finne den brente dioda. Har du grunnlag for dette? Normalt transistorer som brenner seg i slik elektronikk, men uansett synd at man ikke kan få slikt skiftet i stedet for hele enheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Onklen min hadde en 2006 E90 316I som det ikke var annet enn trøbbel og tull med! Tror den bilen faktisk sto mer på verksted enn i hans egen garasje! Skikkelig mandags bil rett og slett! I fjor kjøpte han ny E90 320d med X-drive og denna har fungert greit til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 tja, det kan være feil i hjernen... det sitter masse dioder inne i hjernen, brenner en av disse seg.. så fører det til feilsignal som igjen gjør at dysene ikke sprøyter diesel. Moderne diesel= Litt synd om det er det, for da får dere ei fin regning, for da bytter de hjerne istedenfor å ta den opp og finne den brente dioda. Har du grunnlag for dette? Normalt transistorer som brenner seg i slik elektronikk, men uansett synd at man ikke kan få slikt skiftet i stedet for hele enheter. moderne dieseler er søppel, det er grunnlaget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 tja, det kan være feil i hjernen... det sitter masse dioder inne i hjernen, brenner en av disse seg.. så fører det til feilsignal som igjen gjør at dysene ikke sprøyter diesel. Moderne diesel= Litt synd om det er det, for da får dere ei fin regning, for da bytter de hjerne istedenfor å ta den opp og finne den brente dioda. Har du grunnlag for dette? Normalt transistorer som brenner seg i slik elektronikk, men uansett synd at man ikke kan få slikt skiftet i stedet for hele enheter. moderne dieseler er søppel, det er grunnlaget mitt Diesel er for landbruksmaskiner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Diesel er for landbruksmaskiner! Hehe! Må si meg enig i den Har aldri vært noen fan av diesel motorer selv om noen av de kan være gøyale! Gi meg en bensin sekser med silkemyk gange og moment hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 Vet det har vært litt problemer med dysene til blant E39 diesel (M57?), men skulle tro de hadde klart å rette opp i det nå. Uansett så skyldes det en blanding av litt dårlig konstruerte dyser og rusk i tank/dieselsystem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 oki, det er en bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå