Geir Anders Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Den sorte Chargeren må vel ha vært noe av det feteste på messa. Slår de trøtte BMW'ene ned i støvlene hvertfall, utseende messig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Her skulle jeg ha vært ja... Sinnsykt mye tøffe biler og bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 granadan sitter det en twin turbo koenigsegg motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Kunne lett hatt den Shelby GT-500´en!! Og GT40´en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 FTE e30en var jo satans fin på bilder!!!! Ellers mye kjedelig der ser det ut som, så ingen krise at jeg ikke var der Og mange av bilene har man jo sett før Amcars er ekstremt kult å se på, helt klart, gjør seg godt på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 granadan sitter det en twin turbo koenigsegg motor aka ford Blokka som koeinsegg bruker er vell en 4,6 l mustang blokk mener jeg å ha sett en plass! Ikke helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 granadan sitter det en twin turbo koenigsegg motor aka ford Blokka som koeinsegg bruker er vell en 4,6 l mustang blokk mener jeg å ha sett en plass! Ikke helt sikker Ford iallefall! Men, det jeg har lest er at denne motoren skal være bedre bygget og designet for vesentlig mer hk enn det som er tatt ut i koenigsegg og Ford Gt.. 170hk på tomgang og 290hk på 2000rpm.. og det er før turboene begynner å lade...hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Hei folkens, glemte et par bilder btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 var noen deilige rumper der Shan;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Mer ta kjerringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 var noen deilige rumper der Shan;) hahahahhaa, ja skummelt med skinn bukser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå