Gå til innhold

Min bmw e34 520ik


Robin L
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stakk å tok noen bilder i dag. ser kjipt ut med de vinterfelgene ass..

bilen skal få seg en skikkelig voksing snart. blir sikkert en polering til sommeren, fjerne gamle vaskestriper å sånn. fargen kommer sikkert bedre fram med en skikkelig voks :D

trenger bare en varm plass å stå. hmmm

en ting jeg lurer på, hvordan fester dere disse plast skiltene så de blir pene? det er jo kurve på fangeren forran, og skiltet følger ikke denne. jeg er ikke så keen på å skru masse skruer igjennom fangeren....

r09ogrkbv0ahcotajigw.jpg

blbrhsi48yflr8ybcdds.jpg

wnop00zsmr1ciqeiiwst.jpg

pmum3gh2615fwf0082p9.jpg

tkavh0b6glrrf1dvuh5c.jpg

xlbyypdfh7s2cey79tid.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

takktakk : D

gledelig nyhet og. selgeren ringte. han hadde funnet en fjernstyrt sentrallås (nøkkel) til bilen :D

ellers fungerer bilen som ei kule. liker bilen bare mer og mer jeg :D meeen er litt trasig med coilovers på vinteren. så neste vinter skal den få stå inne og kose seg!

tror det er noe rart med lmm forresten. når denne er koblet inn, så fjusker den noe sykt. men når den er utkoblet så går den ok, men jager bittelitt på tomgang av og til. noen som har en lmm til salgs jeg kan prøve da?

skal ta service og no. skifte olje og plugger. noe annet jeg bør sjekke tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, har egentlig ikke plass til det originale luftfilteret sjø. for branketten til kompressoren står i veien. vil helst ikke fjerne den, for det blir enden skruing :S men har hørt at lmm kan bli ødelagt av powerfilter da. så kan jo ha noe med det å gjøre.. mulig å sjekke/ rense lmm på noe vis da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg kjøpt inn olje, filter, tennplugger og rens til kn-filteret. trenger bare en plass å skifte det. bilen er for lav til å gå inni garasjen + at den andre bilen står der på sommerdekk...

noen som vet av noe kristiansund ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har renset kn filter før? hvor mye olje skal man ha i ??? har fått tak i en lmm her innpå og :D

begynte på oljeskifte i sta og. rakk og tappe av, før jeg merket at oljefilteret var skadet.. så får stå til i morra no, får vell bytta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent stuk på den ja :D gleder meg til å se den med sommerfelga :D kunne kanskje vært en liten cm lavere bak, men tror jeg beholder det slik det er. da slipper jeg styr med bt også...

fikk skiftet olje i dag. tar pluggene når lmm kommer. håper det blir litt penere gange på den da. jager litt på tomgang nå.. . irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...