Thans1 Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Gratulerer med bil og velkommen til forumet! Den var veldig rosa! Bilder av interiøret også? Er vel en individual-bil dette? Ser ut som planene er på stell, men ville ikke kjøpt klare grøftelys. Ser billig ut 18' ser best ut på E36. 17 funker også om du senker mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Takk for det! Den ser veldig rosa ut på disse bildene.. Skal fikse nye bilder med et bedre kamera! Mulig å kjøpe vanlige og sote de med et tynt strøk med spraylakk? Blir nokk 18". Har du noen felger du anbefaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Gromt interiør da! Er det sportstoler? Denne fargen i en sort bil f.eks... nice 17" har mye bedre kjøreegenskaper på E36, om det er av betydning. Så og si uansett bredde.. Jeg hadde gått for m3 front, med eller uten grøftelys(heller litt mot uten), nye org lykter og grå/sorte blinklys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Jeg har alltid hatt lyst på 325TDS Coupe.. Ble det levert egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Grattis:) Planene er fine, Få på orginale fronlykter med CCFL. Orginale grøftelys og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Så ut som et pent utgangspunkt, og liker planene. Som sagt over er orginale hovedlykter penest. Også lurer jeg på en ting, hvorfor kjøpte du bilen hvis du ikke liker interiøret? Fikk`n billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Superbeetle: Det er sportstoler, veldig gode seter! Njaa, er ikke så veldig keen på 17".. Tenker mest på synets skyld Ser at det er mange her som anbefaler orginal lykter, så jeg vurderer sterkt å få tak i noen! Azeton: Det er jeg veldig usikker på, har vertfall ikke sett noen rundt her distriktet eller på nett! Reef89: Takker! Tror jeg går i innkjøp av orginale lykter ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Jeg har alltid hatt lyst på 325TDS Coupe.. Ble det levert egentlig? Nei, 325 TDS ble ikke levert som coupe. Ser ut som at du har planene klare, gjør seg med nye felger, M-tech front og mer senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Planen er at bilen skal under kniven i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 CCFL kjøpes her: www.czt.no God service og kvalitet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Holdt på å kjøpe 325tds sjøl, men ern fattig så ern fattig Liker planene dine for bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Får ikke cst.no til å fungere.. :/ Hehe, er vertfall knallfornøyd med bilen. Så anbefaler 325tds! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Ja, er ikke noe stort problem å bytte ut egentlig Blir nok en fet tralle til våren Kan anbefale koed.no! Både nye deler og brukte deler til en pen pris, og ikke lange leveringstia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Ja, er ikke noe stort problem å bytte ut egentlig Blir nok en fet tralle til våren Kan anbefale koed.no! Både nye deler og brukte deler til en pen pris, og ikke lange leveringstia.. Der lyver du litt, leveringstiden til Koed kan være MEGET lang i enkelte tilfeller. En kompis av meg bestilte to nye framskjermer til sin E34, og det tok 2 måneder før de var ankommet. Men Koed er en hyggelig nettbutikk med alt du får av deler, anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå