Jump to content

Lading e 60

BRIO
 Share

Recommended Posts

Skal ta bilder så snart jeg finner tid til det :) travel uke med nybilkjøp, salg av "gammelbimmeren" mm.

Er det feil på batteriet blir det vel en reklamasjon, men batterier ryker vel ikke etter 4 år?

Når du bytter til nytt batteri skal det vel egentlig inn og kodes om igjen.

Helt vanvittig kor dumt det er blitt......

Men du kan jo prøve å evnt ta startkabler fra en annen bil og koble til fremme i motorrom når du bytter batteriet. Slik vil det hele tiden være strøm på bilen og da tror jeg ikke du opplever det problemet som reef89 skriver her.

Mitt batteri røk nettopp og den er 4 år gammel.

Men vi får håpe du har kjøpt den av en bedre forhandler enn jeg gjorde.

Da får du sikkert dekket det.

Får håpe de er greie hvis det skulle vise seg å være dårlig batteri. Vi måtte ha starthjelp for å komme oss fra forhandler, så problemet har ev helt klart oppstått før vi overtok bilen :)

Måtte forlate bilen hos mine foreldre i går. Satte på fattern sin gamle lader. Like dødt da jeg kom for å hente bilen i dag. Det var nok laderen sin skyld. 45 min med annen lader og bilen startet. Nå får vi se i morgen om det er liv i bilen.

Rimeligt surt når man har brukt så mye penger på grombil og så skal man slite med slike ting :(

Starter den ikke i morgen ringer jeg forhandler.

Da var det endelig nytt batteri i bilen. Det ble bare verre og verre og jeg fikk nytt batteri hos forhandler i dag, etter at de i går konstaterte at det var gåent. Endelig kan jeg begynne å nyte bilen. Ikke kjekt med veihjelp for å få start første uke med ny bil :)