BRIO Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Hvor kobler man til ladeapparat på en e60? Annet man bør passe på ved lading av denne? Ny bil i dag men dårlig med strøm. Takknemlig for raskt svar.
SweetBMW Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Det er et plusspunkt oppe ved passasjer siden i motorrommet under et lite dekset. rett over motorn ca. vipp opp, koble pluss her, og minus på en mutter på dempertårnet eller noe Grattis med ny bil :=)
BRIO Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Takk og atter takk! 525d sport er ikke så verst
SweetBMW Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 ;) Snasen bil det vettu, da ere bare å ta bilder og lage seg en tråd med en gang
Reef89 Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Ny bil og dårlig med strøm?:s Pass på og ikke skift batteriet selv, da får du ett hav av feil meldinger etterpå
BRIO Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Skal ta bilder så snart jeg finner tid til det travel uke med nybilkjøp, salg av "gammelbimmeren" mm. Er det feil på batteriet blir det vel en reklamasjon, men batterier ryker vel ikke etter 4 år?
-Roger- Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Når du bytter til nytt batteri skal det vel egentlig inn og kodes om igjen. Helt vanvittig kor dumt det er blitt...... Men du kan jo prøve å evnt ta startkabler fra en annen bil og koble til fremme i motorrom når du bytter batteriet. Slik vil det hele tiden være strøm på bilen og da tror jeg ikke du opplever det problemet som reef89 skriver her. Mitt batteri røk nettopp og den er 4 år gammel. Men vi får håpe du har kjøpt den av en bedre forhandler enn jeg gjorde. Da får du sikkert dekket det.
BRIO Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Får håpe de er greie hvis det skulle vise seg å være dårlig batteri. Vi måtte ha starthjelp for å komme oss fra forhandler, så problemet har ev helt klart oppstått før vi overtok bilen
-Roger- Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Da burde det vel gå fint Har du forresten fått ladet bilen nå? holder det?
BRIO Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 Måtte forlate bilen hos mine foreldre i går. Satte på fattern sin gamle lader. Like dødt da jeg kom for å hente bilen i dag. Det var nok laderen sin skyld. 45 min med annen lader og bilen startet. Nå får vi se i morgen om det er liv i bilen. Rimeligt surt når man har brukt så mye penger på grombil og så skal man slite med slike ting Starter den ikke i morgen ringer jeg forhandler.
BRIO Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 Da var det endelig nytt batteri i bilen. Det ble bare verre og verre og jeg fikk nytt batteri hos forhandler i dag, etter at de i går konstaterte at det var gåent. Endelig kan jeg begynne å nyte bilen. Ikke kjekt med veihjelp for å få start første uke med ny bil
DanielMK Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Gratulerer med flott BMW Og bra du fikk deg nytt batteri. Lag ein tråd på showoff forumet!!!
BRIO Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 Skal tal litt bilder i helgen og lage en tråd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå