M3 Yngve Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Har div skruer som er lakka, er felg skruer, så de er meget små. Fins det noe å putte disse skruene i, eller en lett å fin måte å få det av på ?? Reprin og sånt tår så jævla tid. Fint å hatt dem i en boks, rista og lå stå over natten, så bare spyle dem, så er dem som nye. Fins det noe sånt da ????? Takke for alle svar.
Kvasi Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Du har vel tenkt tanken allerede går jeg ut fra, men så vidt jeg vet er du i rett bransje til å få tak i rimelige nye skruer?
S.Arnesen Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 brukt kaustisk soda og vann til å rense en hel motorblokk engang, fikk vekk all lakken etter to-tre timer i badet også en liten runde med stålbørste før og etter badet. Kanskje den kan funke?
Virtual Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Har div skruer som er lakka, er felg skruer, så de er meget små. Fins det noe å putte disse skruene i, eller en lett å fin måte å få det av på ?? Reprin og sånt tår så jævla tid. Fint å hatt dem i en boks, rista og lå stå over natten, så bare spyle dem, så er dem som nye. Fins det noe sånt da ????? Takke for alle svar. Du kan jo prøve med malingsfjerner over natten og spyle med skikkelig varmt vann
winchester Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Vi brukte noe sterkt middel på noen rustfrie stålreoler vi lagde på jobben, smørte det utover med en pensel, lot det virke i 20-30 minutter, så spylte vi det av - blankt som bare faen. Men husker søren ikke hva det het, hehe.
2003-E46 Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 3M sitrusrens tar maling og noe lakk, AirStripper og Duxola skal gjøre susen på alt av lakk
TurboLag Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 det finnes no greier som tar alt av greier.. strippa hammerlakk av ei motorblokk med det. la bare blokka oppi ei tønne med det, og spyla av etter et par dager. husker ikke hva det heter, men kan finne ut om det er ønskelig..
R Andersen Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Pakningsfjerner skal gjøre susen. Spray på og la det virke i 15-20 min, så er det bare å spyle av med vann.
Superbeetle Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Kok dem i sitronsyre! Fåes i dagligvarebutikkene.. brukes til å lage syltetøy f.eks.. Jeg har iallefall brukt dette til å rense forgassere med stort hell.. skal ikke lange tiden til før galvaniseringen på boltene forsvinner..
Reset Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Tenkte litt på dette jeg også, har noen bbs bolter som ikke er fullt så shiny lengre! litt smårust å slikt. noen som har tips til det? å få dem blank
KKise Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Tenkte litt på dette jeg også, har noen bbs bolter som ikke er fullt så shiny lengre!litt smårust å slikt. noen som har tips til det? å få dem blank Poleringsrondell til benksliper / drill og autosol ?
M3 Yngve Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 Skal bare ha av malinga, og så sende dem på shine. Sitronsyre? Hvordan ser det ut da? Tar du det reint og koker til det blir reint?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå