Iver Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Kim Are som sveisa grenrør? Trur han ska få en jobb av meg EDIT: Jeg vil ha special price for me på BBLn Han hjalp meg i gang med d ja Ja han kan sveise så det er bare å spørre. Den er solgt. Men du kan få kjøpe noe annet? Har en fin turbo her
Iver Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Radiator, AC kjøler og olje kjøler ?? Radiator har jeg. AC kjøler solgt. Oljekjøler original er klar for skroten. Men har noen EARLS kjølere hvis du vil ha.
Iver Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 Har bremse kalippere foran og bak. Pris kan diskuteres. Sort taktrekk har jeg også Blitt kvitt endel deler men bare å si ifra hvis dere trenger noe.
Iver Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 ingen som trenger bremser, mellomaksling, turbo, sprut???
Evopower Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Du har det sikkert ikke, men jeg spør allikevel: Har du m3 frontfanger til E36?
Iver Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Du har det sikkert ikke, men jeg spør allikevel: Har du m3 frontfanger til E36? Hei Frontfangeren er solgt
BD Racing Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Radiator, AC kjøler og olje kjøler ?? Radiator har jeg. AC kjøler solgt. Oljekjøler original er klar for skroten. Men har noen EARLS kjølere hvis du vil ha. Hvor mye skal du ha for radiatoren ? Bilder ?
Iver Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Radiator, AC kjøler og olje kjøler ?? Radiator har jeg. AC kjøler solgt. Oljekjøler original er klar for skroten. Men har noen EARLS kjølere hvis du vil ha. Hvor mye skal du ha for radiatoren ? Bilder ? 1000kr +frakt
kabeldeigen Skrevet Januar 31, 2011 Skrevet Januar 31, 2011 Hei, har du eller vet noen som har ett komplett bakhjulsoppheng tll e36 m3.
Iver Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Skrevet Januar 31, 2011 Hei, har du eller vet noen som har ett komplett bakhjulsoppheng tll e36 m3. Nei dessverre har solgt det meste. Det dukker nok opp noe bakstilling til deg etterhvert her inne vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå