Superbeetle Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Såå spesiell var den vel ikke.. men en strøken bil prefacelift bil burde få lov til å forbli slik, særlig når den har alpinafront, interiør, dekor etc.. startec lykter, sorte de, senk og noen tidsriktige felger så hadde den blitt perfekt! Eller så er det bare å fortsette.... da kan disse mattene være prikken over i´en *sikle...*
Leadfoot Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Den er meget strøken, og rustfri. noe man skal lete ganske lenge etter. Nettopp derfor er det synd at du har planer om å jalle den opp med hvite instrumenter, masse forskjellig styling, bøttestoler, og alle de andre planene dine... Det er sjeldent å finne så pene E30, og de som finnes bør derfor tas vare på. Akkurat denne bilen er utrolig gjennomført og spesiell, med helt riktig originalt preg. Det er din bil, og du kan gjøre akkurat hva du vil med den selv, men du vil nok ikke få noe respekt fra denne siden desverre (som du sikkert har fått med deg nå).
ehrnst Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 men i alle dager. det er da hans bil, er det ikke? Om han vil ha hvite instrumenter skal han få lov til det av meg. tar en halvtime å endre dette for en evnt ny eier ved en senere anledning. Linselykter blei levert orginalt på e30 face lift. Så hva er galt med det? film på rutene kan jo også fjærnes. litt synd alpinafronten ryker, det skal sies
mxsondre Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 har ikke sakt noe om at jeg SKAL ha m-tech 2 front bak og m-tech 1 bak. jeg bare lurte.. det som blir er at jeg setter på anna front og bevarer den alpina fangern. og jeg heller ikke sakt at jeg skal ha hvite instrumenter. det er til en anna en.
Erlend E30 Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Den er meget strøken, og rustfri. noe man skal lete ganske lenge etter. Nettopp derfor er det synd at du har planer om å jalle den opp med hvite instrumenter, masse forskjellig styling, bøttestoler, og alle de andre planene dine... Det er sjeldent å finne så pene E30, og de som finnes bør derfor tas vare på. Akkurat denne bilen er utrolig gjennomført og spesiell, med helt riktig originalt preg. Det er din bil, og du kan gjøre akkurat hva du vil med den selv, men du vil nok ikke få noe respekt fra denne siden desverre (som du sikkert har fått med deg nå). \ er enig med deg Alpina styling eller en helt orignal E30 er 100 ganger mye finere enn en E30 med sota ruter, blodsenk, mtech styling, dtm eksos osv.. som en rånebil Det er harry ! det er din bil og vil gjøre den som en rånebil vær så god... se her en fin klassiker
mxsondre Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 den fronten der likte jeg. veit du hvor man får tak fangern og alpina leppa?
Larsinnj Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Koed skaffer vel, men den er til facelift. Du har pre-face. Må såfall bytte steinbrett, men da får du plastfanger foran og stål bak.
mxsondre Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 akkurtat. ja, skal høre litt med de:)
316 Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Jeg hører at du har vært i grøfta allerede? Stå på, dette kommer til å bli en knallflott bil!!!!!!
Schrick Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Hvis du syns bilen er så fæl som den er nå, hvorfor kjøpte du den da egentlig? Kunne du ikke heller kjøpt en sarvet facelift i stedet og jallet opp, hvis du syns de er finere. Selg bilen til 316, for Guds skyld! "Prefacene er utryddningstruet, vern om de som er igjen"
316 Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Sorry gitt, nå er det for sent. Har mistet lysten på den for LENGST!
316 Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Aner ikke, men særpreget med bilen, som jeg i utgangpunktet var ute etter er jo borte da han velger å selge både fronten og interiøret. At han i tillegg har vært i grøfta med den gjør det til nok en herpa møkkabil. Han skriver at han var ute etter en rustfri E30, JÆVLA smart å rase rundt i saltlaken da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå