JonasD Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 BBS RS er aldri feil Er ikke BBS RS heller.. Steffen_1988 reagerte på dette 1
JonasD Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Er kopifelger fra Parts and Retards om jeg ikke tar feil.. Uansett er det ganske tøffe felger, har vurdert dem selv Go for it!
Eksos Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Penere de "BBS" felgene ja! Hvor mange tommer?
mxsondre Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 riktig, er bbs kopi;) bbs rs felger er litt væl dyrt:p er 17 tommer jeg skal ha, hvis jeg skal noen felger;)
mxsondre Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Skrevet Juli 10, 2013 Hallo..! Kom på at jeg hadde en tråd her jeg kanskje skulle ta opp igjen for vise at denne bilen her har blitt en GOD del bedre enn den var da den var kjøpt i 2010 Kort sagt om bilen så fikk den seg en sikkelig makeover pga at den var langt ifra den standen jeg ville ha den i. Dvs rust blandt annet. Så bilen er totaltrestaurert med alt nytt. Eneste orginalt er vell dashbordet, gulvteppe og ledningsnett Motor: Opprinelig 2,5. Bygd om 2,7 med MS datasprut av Anders Kristiansen, som fungerer meget bra Scorpion eksos hele veien med grenrør som det blir en helt rå lyd av Understell: FK coilovers, powerfelx rund baut, 325mm bremseskiv og caliper fra e46 m3 foran. 300mm bremskive bak og caliper fra e36 m3 Og det grommeste av alt på denne bilen ,felga. Orginale BBS RS 17'' i 4x100 Interiør: Sport EVO interiør som er nyopptrekt Bilder Og de som forsatt syns dette er bare tull, vær så snill og ta det med dere selv -Roger- reagerte på dette 1
tommyheimberg Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 Fy flate så nydelig en bil:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
mxsondre Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Skrevet Juli 10, 2013 Takk og takk navne på dem husker jeg ikke dessvere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå