Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si at denna trån fikk en voldsom start men positiv slutt. Nydeli bil. Du har gjort d rette etter mi mening med både farge å fælga. Nydeli bil

Skrevet

Vært på gatebil ihelgen med bilen. Det var altså første langturen med den og den fungerte bra ,borsett fra mellomasklingen som det var litt kast i, pga den er monert feil på spleinsa.

Gidder ikke begynne og balle med det så søker jeg heller en ny en, så om noen har en 325 mellomaksling til meg,skrik ut :D

Om det er noen fotofolk som har tatt noen bilder av den så legg dem gjerne ut her :)

Skrevet

Gratulerer med en grisedeilig bil! Spesiellt morro å se alle de som har kommentert i begynnelsen av tråden nå måtte spise i seg de sarkastiske uttalelsene sine. :applause: vel utført!

Men, jeg er veeeeeldig spent på å få høre hvor i alle dager du har fått tak i aero/performance sidepanelene dine? De er jo 1000 ganger sjeldnere enn en helt hverdagslig alpina-front. :D

Skrevet

Tusen takk for det :-) hehe! Det har du helt rett i! :D

Etter som jeg har skjønt så er nok de veldig skjeldne, og værtfal mer skjelden enn denna snøplogen som var der før :lol:

Dissa panelene har jeg fått tak i av en privat person på finn.no for en stund siden :) Nye og ubrukte var dem også da jeg handla, og billige å. Så jeg var nok ganske heldig som kommer over noe slikt skjønner jeg :)

Skrevet

Haha, snakker seg om!!! Ble grisefet 8) Selv om det finnes detaljer der jeg ville droppet/gjort annerledes, så ser det fantastisk bra ut :applause: Tar tilbake det sutrefjeset jeg serverte her i tråden for noen år siden :lol:

Skrevet

Hehehe, ja jeg må vel også svelge i meg en litt skeiv kommentar fra tidligere her!

Enig med Jørgen, at det er enkelte ting jeg ville ha gjort annerledes, men totalt sett så ser den bra ut! :) Bra at noen gjør som dem vil, selv om "alle" andre sier nei. Enda bedre er det når samme folka kommer å sier at du har truffet blink etterpå! :mrgreen:

Skrevet
Satt feil på splinsa? Tar jo like lang tid å sette den rett, kontra å bale med å bytte mellomaksel:/

Etter som det jeg har skjønt så er akslingen balansert på et punkt på spleinsa. Så da blir d engentlig og lete seg fram til det punkte den er balansert på fra før. Det er litt jobb hvis man skal drive å ta av og på akslingene for å finne ut det :| Så da syns jeg det bedre og kjøpe en anna en som er riktig. Opphengslagere vart også fort dårlig å :P

Haha, snakker seg om!!! Ble grisefet 8) Selv om det finnes detaljer der jeg ville droppet/gjort annerledes, så ser det fantastisk bra ut :applause: Tar tilbake det sutrefjeset jeg serverte her i tråden for noen år siden :lol:

Takktakk :) er også veldig fornøyd med åssen den ble :) Hva syns du jeg burde ha gjort annerledes? Tar seff imot ris og ros :D

Hehehe, ja jeg må vel også svelge i meg en litt skeiv kommentar fra tidligere her!

Enig med Jørgen, at det er enkelte ting jeg ville ha gjort annerledes, men totalt sett så ser den bra ut! :) Bra at noen gjør som dem vil, selv om "alle" andre sier nei. Enda bedre er det når samme folka kommer å sier at du har truffet blink etterpå! :mrgreen:

Haha. Takk for det :) Ja det var derfor jeg ikke gadd og opptatere tråden noe mer da det var så mye krittikk mot bilen. Hehe, liker det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...