Arild G. Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 noen av gamlebilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Har et bildet fra 29. mai treffet på GS. Turen over atlanterhavs veien. Kjenner ikke bil eierne, men syns det skal gå igjennom nåløyet Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Begyner kalenderen og bli ferdig? Er spent på hvordan den kommer til og bli...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 glemt å legge ut bilder av e30 325i min automote.. er foresten til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Begyner kalenderen og bli ferdig?Er spent på hvordan den kommer til og bli...! Hei! Jeg er kanskje litt over halvveis. Det er utrolig mange bra bilder, og mye prøving og feiling. Det er mange som jeg synes ser kult ut, men når jeg får de inn passer de ikke likevel, så da må jeg prøve et nytt et. Dette tar litt tid Jeg håper på å få den ferdig til søndagen, eller i løpet av neste uke. Jeg kan si at Desember, April og Februar står igjen. Om noen har passende bilder her, fyr løs. Det er dermed ikke sagt at de som allerede er postet og enda ikke brukt ikke vil bli brukt i disse månedene. Jeg går over tråden gang på gang og tenker over mulige bilder og hva jeg kan eventuelt gjøre Edit: og muligens oktober, da jeg ikke ble helt fornøyd der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 cosmossvart E38 728I"S" (Switchtronic) 07/1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Da var kalenderen ferdig. Men jeg må gå over en gang til da kvaliteten på bildene ikke ble helt som ønsket. Dette er fort gjort å ordne, og vil publisere kalenderen så fort jeg blir ferdig med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 venter spendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Du sendte meg pm....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Ser ut til at det tar litt lengre tid enn jeg trodde. Men skal få ordnet det snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Du har nå nesten halvannen måned på deg, så er det vits å stresse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hvordan går det med kalenderen? Er meget intresert Hva blir prisen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Hvordan går det med kalenderen? Er meget intresert Hva blir prisen forresten? Gratis for pdf-nedlasting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Aah, sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå