Lars89 Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Bør kanskje revurdere den bestillinga? viewtopic.php?f=1&t=172404 J... irriterende at ingen (som er lett å finne) lager M3 bakfanger i plast til coupe. Burde jo være et rimelig greit marked for det?
Espen02E30 Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Bør kanskje revurdere den bestillinga?viewtopic.php?f=1&t=172404 J... irriterende at ingen (som er lett å finne) lager M3 bakfanger i plast til coupe. Burde jo være et rimelig greit marked for det? Ja var noe sånt jeg hadde i bakhode, fanger uten festemuligheter osv.. Skal høre med de om jeg kan få se bilder av den faktiske fangeren. Virker litt rart egentlig hele opplegget rundt det firmaet der. Mtech 2 er med innsats er vel eneste utvei?? Skulle ikke tro dette skulle være så vanskelig
awt Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Bare synd at innsatsen fra InsidePerformance blir så dyr, €349,- pluss frakt og moms blir nesten 5000,-, noe som er veldig dyrt for en liten list. Jeg holdt på å kjøpe en da jeg likevel skulle til Tyskland i fjor sommer, men jeg fikk kun lov å kjøpe hvis jeg forhåndsbetalte hjemmefra. Var totalt umulig å betale når jeg hentet den visstnok, så da lot jeg heller være. Om noen har lyst på et lite prosjekt kan de kjøpe M3 CSL-look-diffuser av meg i carbon som kan tilpasses M-Tech.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå