Gå til innhold

Vår nye Alpinhvite BMW F11 M-sport! Senkesett side 10!


M3cabriolet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er 1995cm2 4 sylindra turbodiesel motor :) Hvis ikke jeg tar heil feil er vel koden N47B20.

184 hester og 380Nm.

Eventuelt "Norgesversjonen" med 163 hk og tilsvarende nm som 184 hk-utgaven. 163 hesteren er 20 - 30 lapper rimeligere enn fulleffektsutgaven.

Gratulerer så mye med en RÅFEIT bil! :D Kunne mer enn gjerne ha tenkt meg en slik, med M-sport og samme farger som du har valgt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 1995cm2 4 sylindra turbodiesel motor :) Hvis ikke jeg tar heil feil er vel koden N47B20.

184 hester og 380Nm.

Eventuelt "Norgesversjonen" med 163 hk og tilsvarende nm som 184 hk-utgaven. 163 hesteren er 20 - 30 lapper rimeligere enn fulleffektsutgaven.

Ah, det visste jeg ikke :)

Er den kun å få i Norge? Det er vel bare å chippe, så får du 184hk eller mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nydelig bil i tøff farge. Disse er helt fantastiske å kjøre.. Skulle ikke tro det var så mye de kunne forbedre på E60/1m men denne er bare i en helt annen klasse! Har du valgt EDC på din?

Levererte nettop en 535i touring med m-pakke hos oss, fytti den eieren må være fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 1995cm2 4 sylindra turbodiesel motor :) Hvis ikke jeg tar heil feil er vel koden N47B20.

184 hester og 380Nm.

Eventuelt "Norgesversjonen" med 163 hk og tilsvarende nm som 184 hk-utgaven. 163 hesteren er 20 - 30 lapper rimeligere enn fulleffektsutgaven.

Gratulerer så mye med en RÅFEIT bil! :D Kunne mer enn gjerne ha tenkt meg en slik, med M-sport og samme farger som du har valgt ;)

dette er "norgesversjonen" ja, går godt nok, og det er ulig å gjenopprette standardoppsettet i ettertid, men jeg var ikke villig til å betale den avgifta helt enda. ;)

Gratulerer med nydelig bil i tøff farge. Disse er helt fantastiske å kjøre.. Skulle ikke tro det var så mye de kunne forbedre på E60/1m men denne er bare i en helt annen klasse! Har du valgt EDC på din?

Levererte nettop en 535i touring med m-pakke hos oss, fytti den eieren må være fornøyd :D

absolutt noe helt annet enn e60/e61, de virker gale i forhold. har ikke valgt EDC nei, for da bortfaller m-understell, og da blir den for høy. ;)

gratulerer med værstingbil :D eneste at den fortjener noe større felger :P men dette koster vell endel hos bmw... . bra med effekt de har fått utav 2literen nå gitt :D

det er vinterhjula som står på nå, kommer større hjul til våren! 8)

ellers alle dere andre; takker og bukker for masse supre tilbakemeldinger! :D

kommer utstyrsliste og fler bilder etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er "norgesversjonen" ja, går godt nok, og det er ulig å gjenopprette standardoppsettet i ettertid, men jeg var ikke villig til å betale den avgifta helt enda. ;)
Det er 1995cm2 4 sylindra turbodiesel motor :) Hvis ikke jeg tar heil feil er vel koden N47B20.

184 hester og 380Nm.

Eventuelt "Norgesversjonen" med 163 hk og tilsvarende nm som 184 hk-utgaven. 163 hesteren er 20 - 30 lapper rimeligere enn fulleffektsutgaven.

Ah, det visste jeg ikke :)

Er den kun å få i Norge? Det er vel bare å chippe, så får du 184hk eller mer?

Etter de erfaringer som jeg har hørt om hhv. 163 og 184 hesters utgavene så er forskjellen nokså minimal siden dreiemomentet er likt på begge utgavene (380 nm), og forskjellen forsvarte i alle tilfelle ikke den prisøkningen som lå i det. Hvis det skulle kjøpt en F11 (og det frister!!) ville jeg nok kjøpt 163 hesteren og heller gått for en motoroppgradering fra Hartge eller AC Schnitzer, som nok kommer til å koste +/- 20 lapper. Da får man trolig rundt 210 hk og en grei økning i dreiemomentet, samt at de "overtar" fabrikkgarantien ift. motor, girkasse og drivverk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med det som må være den kuleste stasjonsvognen akkurat nå, F11 med m-pakke og gjerne i hvitt. :)

Irriterer meg at jeg ennå ikke fått sett m-pakken i virkeligheten.

Men ser at til og med 18" ser litt smått ut, men det får duge som vinterhjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...