Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, men blir urolig av å tenke på at E30'en skal stå i et parkeringshus i Oslo-området, hehe..

Ja, de koster såpass.. Sliter med å finne noe som frister, som ikke koster det dobbelte av Keskin KT1, for å si det slik. Men men.

Magnus, fargen er fin i snøskinnet, haha. 8) Og takk for det.

Nei, den er ganske bra den, Anders. :)

Skrevet
Takk for det, Tore! :) Ja, vi får se om jeg kommer på E30-treffet eller ikke, kan ikke si jeg er noe fan av Oslo igrunn..

Må ut med 12000,- inkl. frakt i 10x17,8,5x17 uten dekk. Leveringstid på 4-6 uker, argh..

nå er det jo egentlig ikke i oslo. er på et industriområde på rud i bærum som er ganske langt utenfor oslo's grenser

Skrevet

Du vet det TM custom, at for oss som bor på landsbygda, og stort sett får ha ting i fred, så er det en stor utfordring å ta med vårt kjæreste kjøretøy så nærme hovedstaden, der alt og alle finnes :lol: Derfor er vi skeptisk til å sette fra oss bilene på sånne store plasser, når vi selv ikke skal være i nærheten ;)

Skrevet
Nei, men blir urolig av å tenke på at E30'en skal stå i et parkeringshus i Oslo-området, hehe..

Ja, de koster såpass.. Sliter med å finne noe som frister, som ikke koster det dobbelte av Keskin KT1, for å si det slik. Men men.

Men overnatting skjer vel mest sannsynlig i Elverum, så bilen blir ikke stående uten oppsyn i Oslo.

Hmmm..jaja, da så :P

Skrevet

blir spennende å se den ferdig montert. håper jeg får sett den live, for den fargen der er knall! det ble altså handel på broren din også, flott :wink:

igjenn, takk for frakting av seter!

Skrevet

Se der ja ;) Ser at denne kommer til å bli et stort blikkfang til sommeren! Blir oppriktig sur hvis du ikke møter opp på E30-treffet nå altså :lol:

Skrevet
Se der ja ;) Ser at denne kommer til å bli et stort blikkfang til sommeren! Blir oppriktig sur hvis du ikke møter opp på E30-treffet nå altså :lol:

Så ikke innlegget ditt før nå - Takk for det, Frank. :) Hehe, hadde vært morsomt å fått knipset noen bilder ved siden av din når jeg tenker meg om, to brune etræddver side om side. 8)

Skrevet

Gamlebilen til Morgan den røde? :P

Syykt misunnelig... frister veldig og lage et e30 prosjekt også, nå har jeg prøvd e36, så nå står e30 for tur :)

Ble knallfarge til denne typen e30, (altså to dørs), Skulle bare fått inn svart/hvitt skinn interiør, tor jeg hadde blitt feeeettette :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...