winchester Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 Nei, men blir urolig av å tenke på at E30'en skal stå i et parkeringshus i Oslo-området, hehe.. Ja, de koster såpass.. Sliter med å finne noe som frister, som ikke koster det dobbelte av Keskin KT1, for å si det slik. Men men. Magnus, fargen er fin i snøskinnet, haha. Og takk for det. Nei, den er ganske bra den, Anders.
TM custom Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Takk for det, Tore! Ja, vi får se om jeg kommer på E30-treffet eller ikke, kan ikke si jeg er noe fan av Oslo igrunn.. Må ut med 12000,- inkl. frakt i 10x17,8,5x17 uten dekk. Leveringstid på 4-6 uker, argh.. nå er det jo egentlig ikke i oslo. er på et industriområde på rud i bærum som er ganske langt utenfor oslo's grenser
Jørgen Lie Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Du vet det TM custom, at for oss som bor på landsbygda, og stort sett får ha ting i fred, så er det en stor utfordring å ta med vårt kjæreste kjøretøy så nærme hovedstaden, der alt og alle finnes Derfor er vi skeptisk til å sette fra oss bilene på sånne store plasser, når vi selv ikke skal være i nærheten
Torek Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Nei, men blir urolig av å tenke på at E30'en skal stå i et parkeringshus i Oslo-området, hehe.. Ja, de koster såpass.. Sliter med å finne noe som frister, som ikke koster det dobbelte av Keskin KT1, for å si det slik. Men men. Men overnatting skjer vel mest sannsynlig i Elverum, så bilen blir ikke stående uten oppsyn i Oslo. Hmmm..jaja, da så
BMW E30 325 Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 blir spennende å se den ferdig montert. håper jeg får sett den live, for den fargen der er knall! det ble altså handel på broren din også, flott igjenn, takk for frakting av seter!
FTE Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Se der ja Ser at denne kommer til å bli et stort blikkfang til sommeren! Blir oppriktig sur hvis du ikke møter opp på E30-treffet nå altså
Eksos Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Skulle ikke Morgan pusse opp den E30'n der? Må stelle pent med den
Morgan GS Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Skulle ikke Morgan pusse opp den E30'n der? Må stelle pent med den rekker ikke alt Blir tøff bilen winchester
winchester Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Haha, nå ser jeg hvorfor du ikke hadde tid til å ta telefonen, Morgan - BIMMERS!
316 Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Artig å se at det skjer ting og tang her Gratulerer med bil til din bror!
winchester Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Ja, det er morsomt. Skulle bare ønske det var like mye å gjøre på jobb, hah..
Morgan GS Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Haha, nå ser jeg hvorfor du ikke hadde tid til å ta telefonen, Morgan - BIMMERS! Følger med overalt vettu
winchester Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Se der ja Ser at denne kommer til å bli et stort blikkfang til sommeren! Blir oppriktig sur hvis du ikke møter opp på E30-treffet nå altså Så ikke innlegget ditt før nå - Takk for det, Frank. Hehe, hadde vært morsomt å fått knipset noen bilder ved siden av din når jeg tenker meg om, to brune etræddver side om side.
ZhilleN Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Gamlebilen til Morgan den røde? Syykt misunnelig... frister veldig og lage et e30 prosjekt også, nå har jeg prøvd e36, så nå står e30 for tur Ble knallfarge til denne typen e30, (altså to dørs), Skulle bare fått inn svart/hvitt skinn interiør, tor jeg hadde blitt feeeettette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå