Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor må du ha mtech1 frontfanger? Mye annet tøft og få tak i også, ser jo bare den mtechen rundt på alle e30'r..

Er vel litt teit og IKKE ha det foran når alt annet er M-tech1 synes nå jeg ;)

Skrevet
Skal du seriøst spørre en fyr om han vil gi bort m-tech1 fronten gratis til en fyr han ikke kjenner?

Har planer om det ja, er eit rep objekt og han skal ikkje bruke den...

• 2 weeks later...
Skrevet

Først og fremst - beklager den dårlige bildekvaliteten, men kan vel igrunn ikke forvente mer av en iPod. En liten update fra i går kveld og i skrivende stund.

Bagasjeromscoveret blir trekket opp i skinn, med ett mykere underlag.

IMG_0009.jpg

IMG_0011.jpg

IMG_0013.jpg

IMG_0017.jpg

IMG_0016.jpg

Verktøysettet fikk seg to strøk lakk, og dette ble også trukket opp i skinn.

IMG_0018.jpg

IMG_0023.jpg

IMG_0022.jpg

IMG_0024.jpg

IMG_0025.jpg

IMG_0026.jpg

Mattet også ned frontplaten, så den får seg muligens ett strøk med syregrunning i morgen. Setene kom også inn i bilen for en stund tilbake.

IMG_0021.jpg

IMG_0020.jpg

Skrevet

det du holdt på med i sta altså. ble seende bra ut :wink:

lurer på hvor du får tak i det store dekslet til bakluka, som du har der, og hvor du fikk tak i stofffet om du vil dele det, eventuelt ta det privat.

kvalm copit du har :wink:

Skrevet

Hehe, stemmer det ja. ;) Det dekselet fikk jeg med for ett par år siden når jeg kjøpte noen deler, det var ganske stusselig, knekt endel plasser, men det er fikset opp nå. Tror kanskje du får kjøpt nytt i England eller noe for en 1000-1500 kroner eller noe, men husker ikke hvor. Stoffet er vanlig kunstlær kjøpt på Biltema av alle steder! :) Koster vel en 200 kroner for en rull på 70x140cm.

Skrevet

åja, tanken slo meg at det kunne være det, sett bra resultat med de greiene før :wink:

Slik som jeg har oppfatta michael så regner jeg med han har lett over alt hvor det går ann. har selv sett litt etter de til tider, og de vokser ikke på trær hvertfall.

Skrevet

Ja, det er ganske greit skinn igrunn, hvertfall for å være så billig. Og de delene jeg trekker opp i skinn er ikke utsatt for slitasje, så da spiller ikke den "wear resistance" rating noe heller.

Ja, jeg mener på at jeg har lett over alt.. :-k

hylle: En kopi det der, og dessuten sender ikke selger. Det er ett ganske stort problem ser du, siden jeg har funnet endel på eBay som kunne vært aktuell, men når selger nekter å sende, så kjøper jeg meg ikke en flybillett til Tyskland for å hente en front..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...