Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan den er å selge i forhold til en M3 er jo ikke godt å si. Men markedet kan nok være no mindre, da M3 er en bil som viser at du har betalt litt over gjennomsnittet, mens det helst er kjennere som ser at 130i'en er en litt annerledes bil!

Det vil jeg ikke tro er tilfelle..

Du må være litt entusiast for å se og vite hvor mye en e46 M3 koster.

For svigermor var min M3 bare en gammel bmw... Hun visste ingenting om hva den kostet og jeg hadde heller ikke noe trang til å si det.

Når den vanlige mannen i gata ble litt nysgjerrig på bilen spurte hva man måtte ut med for en slik bil, sto de bare og måpte og lurte på om jeg var helt tett i pappen som betalte så mye penger for en så gammel bil.

Men det du skriver er en av grunnene til at jeg ikke kjøpte X5 som min samboer har så veldig lyst på.

Da tror jo alle som ikke har peiling at du kjører bil til 1,5mill selv om du kanskje betalte 500...

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nå var det jo Olezz som hevdet e36 var maskulint.;)

Hevder og hevder. Jeg sier hva jeg foretrekker og hvordan jeg personlig ville følt meg i en 1er.

Det er vel heller ikke unormalt for en mann å måtte føle seg maskulin, ellers ville du valg kjole istedenfor bukse. Jeg sier ikke at jeg hovedsaklig kjører e36 for å føle meg maskulin, men det er en grunn til at jeg ikke kjører compact.

Men for all del. Velg 1er hvis du liker det. Det må man få lov til.

Skrevet
Nå var det jo Olezz som hevdet e36 var maskulint.;)

Hevder og hevder. Jeg sier hva jeg foretrekker og hvordan jeg personlig ville følt meg i en 1er.

Det er vel heller ikke unormalt for en mann å måtte føle seg maskulin, ellers ville du valg kjole istedenfor bukse. Jeg sier ikke at jeg hovedsaklig kjører e36 for å føle meg maskulin, men det er en grunn til at jeg ikke kjører compact.

Men for all del. Velg 1er hvis du liker det. Det må man få lov til.

Foretrekker å holde på min maskulinitet jeg. Så da holder jeg meg til E36 og ikke konebil :)

Men jeg leser jo dette da som at det faktisk er bilen som gjør at du føler deg maskulin, og at det å kjøre en enserie da vil ødelegge dette?

Kan ikke si at bilvalg har hatt noe med den følelsen og gjøre hos meg.. Men det er nok individuelt.:) Jeg har jo ingenting imot å kjøre en gammel Carina til daglig heller.

Og har jo E36 kun av den enkle grunn at det gir mest moro for pengene når jeg skal ha det gøy. Pen synes jeg ikke de er, og kvalitetfølelsen er jo heller ikke å rope høyt etter. E30 og E46 er jo mye bedre i så måte.

Skrevet

For å si det på denne måten da: Jeg vil ikke ha en bil som får meg til å føle meg feminin.

Det er det jeg vil frem til. Jeg sier ikke jeg må ha e36 for å føle meg ekstra maskulin.

Skrevet

Tror følelsen bilen gir deg har mer med motor og kjørefølelse enn utseendet og form. Hvis du sitter inni bilen, gir gass og det brommer godt og skyver deg godt av gårde så tror jeg ikke du umiddelbart føler deg som ei fjolle med saks og kam...

Skrevet

Har forresten vært i banken og fått låne en slant, så nå blir det handel av 130i. litt interessant mtp. trådtittel.

Skrevet

hmm.. hvis han er hos GS i Trondheim og får takst på 550.000,- da synes jeg det er pussig at han reiser hjem og legger den ut på finn for 150.000,- mindre!?

Denne type annonser gjør at jeg skygger unna. Kanskje er det ingen grunn til det, -og at jeg går glipp av en god bil!? Men den har uansett passert 100.000KM, da begyner det å bli en godt brukt bil!

Handelen i Trondheim er nesten så godt som fullbyrdet uansett! :) æ glær mæ vældi!

Skrevet
Jeg tror absolutt ikke du kommer til å angre ved at du velger 130-en. :)

Nei, det tror absolutt ikke jeg heller.

Når det er sagt, så tror jeg absolutt ikke han hadde angret på et kjøp av E46 M3 heller :wink:

Skrevet

Tror nok disse valgene er nokså like på visse områder, med ettersom hvordan jeg kjenner meg selv så merker jeg at 130i kjøpet gir meg en litt bedre smak i munnen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...