Kobar Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Madamen har nettopp begynt å pendle i en e46 med sportsinteriør, svart stoff. Hun klager fælt på at setene er så harde! Finnes det noen "blåseputer" i disse stolene? Kan nesten kjennes ut som om det ligger en oppblåst ballong i nedre del av ryggen når man sitter i førerstolen.. Selv kan jeg ikke finne noen andre justeringer enn hva det er på min e36 med sportsinteriør, som hun forøvrig sitter meget komfortabelt i
Halvorsen Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Oppblåst ballong i nedre del av ryggen? Dette er vel korsryggstøtten? Den kan justeres med den runde knappen med en liten pil i hver retning (så fremt det er el.seter, eller aner jeg ikke)
BMW 2002 Fredrik Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Jeg har ikke El. seter, men har fortsatt elektrisk justering på korsryggstøtta. Prøv deg frem med den runde knappen som Kobar nevner.
Kobar Skrevet November 20, 2010 Forfatter Skrevet November 20, 2010 Hor sitter da denne runde knappen?
DJ RS2 Matrix Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 x1 det er ikkje noen fleire justeringsmuligheter utenom lengde, fram og tilbake, opp og ned og opp og ned med ryggen på sportseter uten el just. synst sportsetene er behageliger å sitte i sånn som dei er
S.Arnesen Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 Aldri sett noen sportstoler i e46 med korsryggstøtte. Hverken el eller manuele seter...
Gjest Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 rett opp seteryggen, de er ikke noe gode når seteryggen ligger langt bakover, har hatt noen titalls tusen med km bak i bmw med sportseter, sitter best med ryggen i nesten vater, ser tett ut men sånn er det. Kjører Skien Valdres et par ganger i uken
frodekrs Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 den runde knappen er lengre fram på sete en der du stiller resten. nesten på høgre fram hjørne av setet. S.Arnesen: Jeg har elektriske sports seter med korsryggstøtte. så det finnes ja.
Mexos Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 Aldri sett noen sportstoler i e46 med korsryggstøtte. Hverken el eller manuele seter... Jeg har korsryggstøtte i min.
BMW 2002 Fredrik Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Aldri sett noen sportstoler i e46 med korsryggstøtte. Hverken el eller manuele seter... Kom til meg så skal du få se
Kobar Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 Har vært ute på en lengre kjøretur i e46`n idag, og det er intet annet å si at sportsetene i velour som står i min e36 er 10 ganger bedre å sitte i en disse stoff-sportsetene som er i e46`n! Kjenner selv ubehag med at det er noe som buler ut ved korsryggen, det finnes ingen korsrygg-justeringer på disse stolene heller! Har prøvd å stille seteryggen i alle slags posisjoner, men jeg sitter ikke godt i di setene uansett... Og så J@%!& harde dem er! Værre enn kjøkkenstolene min jo
awt Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Kunne man få sånn pumpe-dings som noen biler har i e46? Har aldri sett/hørt om det selv riktignok, men det virker som om det er noe som ikke stemmer hos deg ihvertfall.
Mexos Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Har vært ute på en lengre kjøretur i e46`n idag, og det er intet annet å si at sportsetene i velour som står i min e36 er 10 ganger bedre å sitte i en disse stoff-sportsetene som er i e46`n! Kjenner selv ubehag med at det er noe som buler ut ved korsryggen, det finnes ingen korsrygg-justeringer på disse stolene heller! Har prøvd å stille seteryggen i alle slags posisjoner, men jeg sitter ikke godt i di setene uansett... Og så J@%!& harde dem er! Værre enn kjøkkenstolene min jo Jeg synes faktisk også at sportstolene i E36 er bedre enn de i E46'n. Jeg skal sjekke E46 stoffsportstolene jeg har i min E36 om ikke det er noen justering på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå