Gå til innhold

Min 318D E90

Share

Anbefalte innlegg

Kjempepen bil! Rart å tenke på at min 1985 E28 har gått ca like langt, kjørte ikke folk bil før i tiden eller?? :P Selv kjører jeg lett 30'000km i året. Men tilbake til topic, noe spesielt som skal oppgraderes i nærmeste fremtid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk :) joda, oppgraderinger, har kjent på følelsen av bakrutesenker å liten flipp på bagasjelokket :) :)

Ja, sommerhjulene kommer snart ;) Er ikke så veldi mange flere finværsdager som skal til for å overtale meg :P

Ja, dem må jo bare prøve å selge den en gang til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt noen småeffektive timer i dag også tidli på morran :P Har gått å kvia meg på denna jobben her i laaaange tider :P Men når alt kom til alt tok det ikke mere en 2 timer ca :) :) Demontert alt av plast under bilen å i hjulbrønnene, dynka med industrivask, å steamet :) litt treg me å ta bilder i dag, så her kommer litt av jobben, tok hjulhusene sist :)

mbelfqz3dmgjn5ydrzs3.jpg

innerskjermer bak er i filt ??? den tørker jo aaaldri !! hmmmm

58twu98j6alrhj7xcqns.jpg

plast under bilen er montert igjen, ingen skruer eller plastmuttere til overs ;) ingen klips ødelagt på kanaskjørter heller :D phuuuu. ble reint å :)

2korgi7529ju5k3e5rn3.jpg

mye smuss

0ed3kewb6oefulo0iv6d.jpg

nyvaska :D

n852ywykm6zry6rpnlmj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 years later...

Ja, bilen lever i beste vellgående den :D 
Oljeskift på hver 10.000, fått seg ny forstilling, bytta alleeee stag å foringer, coilovere har den fått, å generelt blitt brukt å stelt, ingen større problem :) Faktisk ikke ett eneste feilslag på 100.000 km å 5 år !!  :headbang:  \:D/

post-46764-0-54773200-1447656788_thumb.j

post-46764-0-00800600-1447656803_thumb.j

post-46764-0-09767600-1447656815_thumb.j

Endret av øystein andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker  :grin:  Er storfornøyd med denna, å har stelt den godt, så han er vel kanskje finere nå enn da jeg hentan :P Men merker jo det at etter den nyinnkjøpte (525D M-sport E60) kom på gården, så er det lett for at E90n blir litt sånn garasje bil  8-[

Endret av øystein andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...