Julian Sommer Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Kjempepen bil! Rart å tenke på at min 1985 E28 har gått ca like langt, kjørte ikke folk bil før i tiden eller?? Selv kjører jeg lett 30'000km i året. Men tilbake til topic, noe spesielt som skal oppgraderes i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 http://www.loadedcars.no/portfolio_bmw318dalpina.php Ligger der enda jo ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Kjappe gutter Er vel snart sommerhjul nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Takk joda, oppgraderinger, har kjent på følelsen av bakrutesenker å liten flipp på bagasjelokket :) Ja, sommerhjulene kommer snart Er ikke så veldi mange flere finværsdager som skal til for å overtale meg Ja, dem må jo bare prøve å selge den en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Anonsen demmers ljuger jo litt da, for ikke er det simons anlegg på den å ikke er den chippet heller hahahah XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Takker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Mere bilder vaska litt under huven i dag Regna med tida ble litt lang for bilen, så la fram litt garasjeliteratur han kunne se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 hatt noen småeffektive timer i dag også tidli på morran Har gått å kvia meg på denna jobben her i laaaange tider Men når alt kom til alt tok det ikke mere en 2 timer ca :) Demontert alt av plast under bilen å i hjulbrønnene, dynka med industrivask, å steamet litt treg me å ta bilder i dag, så her kommer litt av jobben, tok hjulhusene sist innerskjermer bak er i filt ??? den tørker jo aaaldri !! hmmmm plast under bilen er montert igjen, ingen skruer eller plastmuttere til overs ingen klips ødelagt på kanaskjørter heller phuuuu. ble reint å mye smuss nyvaska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Så kom jeg over en ledig time eller 4,5 hos HMsilseth sånn att lakken er klar for en enkel sommer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 (endret) Ja, bilen lever i beste vellgående den Oljeskift på hver 10.000, fått seg ny forstilling, bytta alleeee stag å foringer, coilovere har den fått, å generelt blitt brukt å stelt, ingen større problem Faktisk ikke ett eneste feilslag på 100.000 km å 5 år !! Endret November 16, 2015 av øystein andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 (endret) Takker Er storfornøyd med denna, å har stelt den godt, så han er vel kanskje finere nå enn da jeg hentan Men merker jo det at etter den nyinnkjøpte (525D M-sport E60) kom på gården, så er det lett for at E90n blir litt sånn garasje bil Endret November 16, 2015 av øystein andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2016 Solgt ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå