Superbeetle Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Kjøp Rieger frontleppe til org fanger. Den er billig og tøff! Denne er enda tøffere om du monterer den opp ned..
koll Skrevet November 28, 2010 Forfatter Skrevet November 28, 2010 Noen som vet hva dette er? lurer fælt, finner heller ikke noe om merket "arat" på nettet heller. Har en mistanke om at det har noe sammenheng med en liten mikrofon liknende sak som henger opp i venstre hjørne av fronruta.. Kan dette være noe blutooth telefon greier? I går datt det noe ned på gulvet, foran på passasjersiden. Har visst hengt oppe under hanskerommet.. Noen som hvet hva også dette er?
koll Skrevet November 28, 2010 Forfatter Skrevet November 28, 2010 Kjøp Rieger frontleppe til org fanger. Den er billig og tøff! Denne er enda tøffere om du monterer den opp ned.. Ja jeg så det var en på forumet her som hadde gjort det, så faktisk veldig stilig ut
///christian Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Trenger ikke og skifte til vintertøflene enda! Fin bil forøvrig, liker planene dine også!
koll Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 Hehe Etter å ha fått noen overraskende rompesleng følte jeg det var på tide. Men ser jo nå at det kanskje kunne drøyes menmen.. Har forøvrig fått tak i senkefjærer. Ble 50/35 - noe jeg syns er fine høyder. Ble supersport, da jeg får dette nytt for en billig penge av en kamerat. Noen som har noe erfaring med dette?
koll Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Hadde en mindre hyggelig besøk i vaskehallen i går. Bestemte meg for å ta en understellsvask i maskin i disse saltdager. Etter fem min i vaskehallen startet den med noe som antageligvis var avfeting eller noe. Spøytet hvertfall veldig kraftig, veldig nerme bilen. Plutselig begynte det å bokstavelig talt å renne, eller fosse inn i bilen gjenom takluka. Helvetes greier! ble ganske vått der inni for å si det slik. Noen som vet hva som kan vær årsaken? gåne pakkninger, eller tette dreneringshull? Kom vann inn rundt hele takluka og på midten hvor takluka deles i to. Som sagt ble det veldig vått i bilen og selv etter en natt med en liten oljeovn og en fuktfjernermaskin er det fortsatt kliss vått, spasielt på setene. Så lurer da på om jeg rett og slett like så gjerne skal kjøpe skinnseter. Noen som har noen liggenes?
koll Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 I går ble bilen EU-godkjent - utrolig herlig Har egentlig skjedd relativt mye med bilen i den anledning: Nytt bremserør, nytt parkeringsbremssytemet, nye bremser, nye støtdempere, skiftet traversforinger, ny frontrute og div. småting som lamdasonde, skiftet spylervæskemotor, brytere osv. Var også en oljelekkasje i motoren som er fikset Klarte i tillegg også å knekke oljepluggen i bunnpanna - noe som ble et styr. Ser nå at bilen har begynt å få antydninger til kreft, både på karroseriet og på bjelkene, så dette blir tatt etter påske. Så nå skal det bli deilig å begynne på bilen med de kosmetiske sakene til våren
koll Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 6 kilometer for treig med kameraet, men føles ikke serlig bra..
Glema Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Kjipt når den runder det tallet. E39en min har gått 8000ish mere
koll Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Har fått en ny vidvinkel linse, og tenkte jeg måtte teste med å ta noen bilder av bilen.
Peak Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Gode bilder, og ikke minst pen bil! Som tidligere sagt i tråden her så få på ei leppe, gjør faktisk utrolig mye på e34 da bilene egentlig er ganske høye
Glema Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Kjempefine bilder. Info om kamera og speks du brukte når du tok bildene, er sugen på all infoen jeg kan får da jeg holder på å utforske speilrefleks
koll Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Gode bilder, og ikke minst pen bil! Som tidligere sagt i tråden her så få på ei leppe, gjør faktisk utrolig mye på e34 da bilene egentlig er ganske høye Takk for det! Ja leppe kommer, er bare usikker på hvilken. Men er litt glad i det litt diskrete, så blir nok kanskje en M eller V8 leppe. Kjempefine bilder. Info om kamera og speks du brukte når du tok bildene, er sugen på all infoen jeg kan får da jeg holder på å utforske speilrefleks Takktakk Huset er et nikon D200, og linsa er en 10-20 mm fra sigma.
316 Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Dette var dritkule bilder, rett og slett! Vet du om sigma har noe lignende linse til Canon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå