Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Noen som vet hva dette er? lurer fælt, finner heller ikke noe om merket "arat" på nettet heller. Har en mistanke om at det har noe sammenheng med en liten mikrofon liknende sak som henger opp i venstre hjørne av fronruta.. Kan dette være noe blutooth telefon greier?

kbhfs9ydt6vaz9dcpfws.jpg

kbhfs9ydt6vaz9dcpfws.jpg

ic7t3bvhott8qrpmtpo1.jpg

I går datt det noe ned på gulvet, foran på passasjersiden. Har visst hengt oppe under hanskerommet.. Noen som hvet hva også dette er?

vqxqowkli6dqc7epxjer.jpg

svvojvu1rq18uzyz1all.jpg

Skrevet
Kjøp Rieger frontleppe til org fanger. Den er billig og tøff!

gvw3n2jgtsqpmmgeuang.jpg

Denne er enda tøffere om du monterer den opp ned.. :shock:

Ja jeg så det var en på forumet her som hadde gjort det, så faktisk veldig stilig ut

Skrevet

Hehe :) Etter å ha fått noen overraskende rompesleng følte jeg det var på tide. Men ser jo nå at det kanskje kunne drøyes :? menmen..

Har forøvrig fått tak i senkefjærer. Ble 50/35 - noe jeg syns er fine høyder. Ble supersport, da jeg får dette nytt for en billig penge av en kamerat. Noen som har noe erfaring med dette?

• 2 weeks later...
Skrevet

Hadde en mindre hyggelig besøk i vaskehallen i går. Bestemte meg for å ta en understellsvask i maskin i disse saltdager. Etter fem min i vaskehallen startet den med noe som antageligvis var avfeting eller noe. Spøytet hvertfall veldig kraftig, veldig nerme bilen. Plutselig begynte det å bokstavelig talt å renne, eller fosse inn i bilen gjenom takluka. Helvetes greier! ble ganske vått der inni for å si det slik. Noen som vet hva som kan vær årsaken? gåne pakkninger, eller tette dreneringshull? Kom vann inn rundt hele takluka og på midten hvor takluka deles i to.

Som sagt ble det veldig vått i bilen og selv etter en natt med en liten oljeovn og en fuktfjernermaskin er det fortsatt kliss vått, spasielt på setene. Så lurer da på om jeg rett og slett like så gjerne skal kjøpe skinnseter. Noen som har noen liggenes?

• 2 months later...
Skrevet

I går ble bilen EU-godkjent - utrolig herlig :) Har egentlig skjedd relativt mye med bilen i den anledning: Nytt bremserør, nytt parkeringsbremssytemet, nye bremser, nye støtdempere, skiftet traversforinger, ny frontrute og div. småting som lamdasonde, skiftet spylervæskemotor, brytere osv. Var også en oljelekkasje i motoren som er fikset

Klarte i tillegg også å knekke oljepluggen i bunnpanna - noe som ble et styr.

Ser nå at bilen har begynt å få antydninger til kreft, både på karroseriet og på bjelkene, så dette blir tatt etter påske.

Så nå skal det bli deilig å begynne på bilen med de kosmetiske sakene til våren :P

• 1 month later...
Skrevet

Har fått en ny vidvinkel linse, og tenkte jeg måtte teste med å ta noen bilder av bilen.

i29fpbfw2r5u0vcdrddc.jpg

xa17nbutjljawv3e5u8d.jpg

ta9ko9dm2mks1v6k42cf.jpg

0m25omguha339h0rpicf.jpg

rfu2grzrnj3wnk9kpvu4.jpg

Skrevet

Gode bilder, og ikke minst pen bil!

Som tidligere sagt i tråden her så få på ei leppe, gjør faktisk utrolig mye på e34 da bilene egentlig er ganske høye :)

Skrevet

Kjempefine bilder. Info om kamera og speks du brukte når du tok bildene, er sugen på all infoen jeg kan får da jeg holder på å utforske speilrefleks :)

Skrevet
Gode bilder, og ikke minst pen bil!

Som tidligere sagt i tråden her så få på ei leppe, gjør faktisk utrolig mye på e34 da bilene egentlig er ganske høye :)

Takk for det! :) Ja leppe kommer, er bare usikker på hvilken. Men er litt glad i det litt diskrete, så blir nok kanskje en M eller V8 leppe.

Kjempefine bilder. Info om kamera og speks du brukte når du tok bildene, er sugen på all infoen jeg kan får da jeg holder på å utforske speilrefleks :)

Takktakk :) Huset er et nikon D200, og linsa er en 10-20 mm fra sigma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...