Gå til innhold

Min nyinnkjøpte E-61 530DAT M

e39-e60
 Share

Anbefalte innlegg

Henta bilen på fredag. Må si det var litt av en oppgradering i forhold til min gamle E-39 523IA!! :D Jeg er LITT fornøyd, kan man vel si...

Legger ved noen bilder her.

PS: Jeg har bytta nyrene. De er nå svarte, som resten av profilene på bilen.

tenze6p6a5gepxhcf62r.jpg

mb9kcs01whi50p3vmydk.jpg

65jsbtbjlzz6uz7oxrwx.jpg

ixk18e6v8wp3r7zmuvne.jpg

62emx5dr00iyyedce6uj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med pen 5`er :D prøvde en 530D for ei stund siden, bare at den var pre facelift. nydelig bil å kjøre ass! ser ut som du har samme seter som den, dritgode.

ville kanskje hatt noen større/andre felger på den jeg da men. eller er det vinterdekk på bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger! :D

space-ace: Det er sommerdekka som er på bildene. 18" på originale run-flat dekk. Ser at mange her inne legger på 19"-20", men jeg kjører på grusomt dårlige veger, og også litt grusveg...

in2you: Ja, den er rimelig full av utstyr! Fikk printa ut spesifikasjonene på min bil hos BMW, og printeren spytta ut 2 sider før den var ferdig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Gjennomsnittlig farge? Vel...Det var faktisk akkurat denne fargen jeg ville ha! Grunnen er at støv og møkk ikke synes så godt. Jeg kjører endel, også på grusveg :? Svart bil er dermed helt utelukket. 8)

Der er jeg faktisk helt enig! Umulig å holde en svart bil rein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget rå bil, kjører ofte slike på jobben og er en drøm å kjøre. Et lite tips til deg er å fjerne de små vannsilerne som sitter nederst på dreneringsslangene til takluka. Dette er en svakhet på E61 disse slangene blir tette og fører til STOR vannlekkasje i reservehjulsbrønnen og ødelegger mye elektronikk. Liten jobb som redder mye reparasjon ved lekkasje. Du bare demonterer sidepanelene i bagasjerommet å så ser du 1 svart gummi slange på hver side :) Du skal altså nappe av de små pluggene i bund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg også helt enig i! Svart bil blir fort skitten, men det er den fargen som gir deg mest "bang for the bucks" når du har jobbet ræva av deg med å polere den! :)

Smaken er som baken, har du kjøpt deg titansilver fordi du vil ha det! Ja da er det jo ikke noe å diskutere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin: Jepp, smaker er som baken, som regel delt. :D

BD Racing: Takk for tipset!! Du mener at hele sidepanelet i bagasjerommet må demonteres for å få øye på disse slangene? Eller er det tilstrekkelig med lokket til batteri (høyre side) og verktøy/baklykt (venstre side)?

Har også lest meg frem til her på forumet at det er en svakhet ved kablene som går langs bagasjelokkets øvre kant. Er det noe forebyggende som kan gjøres her?

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin: Jepp, smaker er som baken, som regel delt. :D

BD Racing: Takk for tipset!! Du mener at hele sidepanelet i bagasjerommet må demonteres for å få øye på disse slangene? Eller er det tilstrekkelig med lokket til batteri (høyre side) og verktøy/baklykt (venstre side)?

Har også lest meg frem til her på forumet at det er en svakhet ved kablene som går langs bagasjelokkets øvre kant. Er det noe forebyggende som kan gjøres her?

Mvh

Thomas

holder med de små dekslene :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...