Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med overstått Gatebil helg:)

Utrolig tøff bil du har bygd!

Farta kommer etterhvert vettu:)

Vi ses på banen i september:)

Og ikke nøl med å ta kontakt om det er noe jeg kanskje kan bidra med:)

Skrevet

Har aldri skjønt ka som feilte BMW designerne da de lagde e36, men denne!--!! Den er RÅ! :D

Har fulgt med på dette bygget sånn av og til, og må berre sei ein ting! Gratulerer med norges desidert RÅESTE e36!! :D ingen tvil!

Eiiineste ein liiiiiten ting eg har litt lyst å pirke på :) Har du mulighet å få senket den litt meir framme, med tanke på avstand opp til hjulbuene? Ser så sjukt mykje bedre ut når den er lik avstand som bak, og ikkje større ;) eller blir den for lav da, og vil subbe? :)

Uansett! Rå bil! :)

Skrevet
Litt bilder fra helga + litt til :)

[ Bilde ]

Så den sto sånn ganske mye i helgen? var ofte innom danskene i bussen ved siden av depoet ditt, så gikk ofte forbi den ;):P

Ser veldig bøs ut sånn den er nå! mye grommere enn før! ;) så du har gjort myye riktig med denne nå! :)

Skrevet
Gratulerer med overstått Gatebil helg:)

Utrolig tøff bil du har bygd!

Farta kommer etterhvert vettu:)

Vi ses på banen i september:)

Og ikke nøl med å ta kontakt om det er noe jeg kanskje kan bidra med:)

Takker masse for det! Ser fram til å sjå bilen din i sept.!! :)

Skrevet
Har aldri skjønt ka som feilte BMW designerne da de lagde e36, men denne!--!! Den er RÅ! :D

Har fulgt med på dette bygget sånn av og til, og må berre sei ein ting! Gratulerer med norges desidert RÅESTE e36!! :D ingen tvil!

Eiiineste ein liiiiiten ting eg har litt lyst å pirke på :) Har du mulighet å få senket den litt meir framme, med tanke på avstand opp til hjulbuene? Ser så sjukt mykje bedre ut når den er lik avstand som bak, og ikkje større ;) eller blir den for lav da, og vil subbe? :)

Uansett! Rå bil! :)

Takker, er ikkje meir å hente framme. :)

Skrevet
hvordan har du gjort det med vannet fra radiatoren? ser du har fjernet varmeapparatet har lyst til og gjøre det på min og :)

Meine eg har lagt ut bilder av det, men er bare laga til ein blokk i bakkant på toppen og byttet ut slangen i front motor med singelslange!!

Skrevet
Litt bilder fra helga + litt til :)

eae52776.jpg

Så den sto sånn ganske mye i helgen? var ofte innom danskene i bussen ved siden av depoet ditt, så gikk ofte forbi den ;):P

Ser veldig bøs ut sånn den er nå! mye grommere enn før! ;) så du har gjort myye riktig med denne nå! :)

Ja heilt feilfri har ikkje helga vore :) Først var det justering av bremse vugge, så under Time attack måtte eg bryte pga problem med det j.. skumme i tanken igjenn! Måtte tappe ned tanken reingjere pumper å bytte filter, har no heve skummet til H... Å på bilde venter eg på nytt styrestag frå PeeBee, som skal ha masse honør for sjukt bra service. Leverte nytt stag rett før løpet søndagen!! :)

Skrevet

Takker ellers for alle tilbakemeldinger å bilder :D

Har nokre justeringer som må gjøres før sept,

Heve støtdemper topper bak

Mindre camber fremme

Ny olje catch tank

Må få plastre opp skader på fangere

Justere bremse vugge fremme

Pluss ellers litt små ting.

Vi har kjøpt oss vekter, så veit no vekt og vektfordeling på bilen og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...