Gå til innhold

Noen som eier denne her inne? 91 e36 325i

Mfh-e39
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hadde ikke planer om å kommentere her da jeg ikke vet hvor bilen befinner seg desverre (Noe som trulS ser ut til å ha funnet ut) Men jeg ble litt provosert av måten du skriver på. ///Kristian har et godt poeng, du kan ikke forvente noen annen kommentar enn når du skriver slikt inne på et bmw forum. Selvsagt lov å si det en mener, men en kan begrense seg til det mer hyggelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke planer om å kommentere her da jeg ikke vet hvor bilen befinner seg desverre (Noe som trulS ser ut til å ha funnet ut) Men jeg ble litt provosert av måten du skriver på. ///Kristian har et godt poeng, du kan ikke forvente noen annen kommentar enn når du skriver slikt inne på et bmw forum. Selvsagt lov å si det en mener, men en kan begrense seg til det mer hyggelige :)

+

1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå alt tullpratet om andre ting ligge dødt nå da. Han er ute etter å finne ut om sin gamle bil, og om noen her inne eier den, ferdig med det.!

Om noen ikke liker ditt, mens andre liker datt så la det nå være slik. Punktum!

NOK offtopic!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TrulS:

Fantastisk!!!

Takk takk (bukker og neier)

Jeg bare simpelheten elsker denne bilen!

Helt utrolig å se at den ser så bra ut enda. Jeg fikk fjerna ALL rust som eksisterte på denne bilen, ble en pen sum jeg la ut , spesielt var det mye i bakenden, bakluke, hjulbuer, plata under koffertlokk og selve koffertlokket.

Dette er en knall bil, kjørte fra ALT av bmw som gikk her oppe med den, og stereoen i denne bilen er fantastisk! selv om det ikke er det mest voldsomme, så fungerer det ufattelig godt.

Få eieren inn på bimmers da vel! Hadde vært moro å hørt hvordan tilstanden er nå.

Og som dere ser, så stemmer hvertfall bakfangeren bra med skjørt og front, mtp. hvordan utformingen er. Om noen mener det ser ut som en boks, "so be it!"

Noen liker e34, noen e36 osv osv. topic var om bilen var i nogenlunde stand fortsatt, og ja, jeg er litt over gjennomsnittet intr. i denne bilen.

Dette er bilen som er årsaken til at jeg i dag eier bmw igjen. Og sansynligvis kommer til å være bmw mann for lang tid fremover.

Bare lyden fra denne 6'eren, med eff. anl. som står på.. NYDELIG!!!

Det er det eneste jeg savner i min 530da, mangler knurringen fra bensinmotoren. Selv om det er flott lyd til å være diesel, så blir det aldri det samme...

Den dagen jeg solgte den var "priceless"!

Kjørte bilen til Otta, for å møte han som skulle ha den. Var fremme i god tid, så det ble litt venting.

Skal love dere jeg fikk mye oppmerksomhet, de lokale rånerne kjørte runde på runde forbi, og stoppet forran bilen og tok bilder. Det var helt utrolig hvor mange som kommenterte bilen min den dagen. Nesten så jeg fikk lyst å bare kjøre hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste ot fra meg:

Når jeg fikk det som nesten førstesvar at "fysj så stygg en bil (og JA!, jeg vet at det ikke er eksagt det som står, men det er jo i samme bane)"

så klarte jeg ikke la være å svare med samme tiltale. Selvfølgelig barnslig av meg, men når jeg la merke til hvilken bil vedkommende som kommenterte faktisk hadde selv, så gikk det en jævel i meg.. Beklager dette. Men jeg har aldri vært særlig god til å ta imot dritt desverre, og spesielt når jeg i utgangspunktet kun var ute etter å se om det var mulighet for å få kontakt med den nye eieren av en bil jeg ble vannvittig entusiast av.

Bmw e36 325i var nesten det "GROMMESTE" som var å få på slutten av 90tallet da jeg var tenåring og allerede da veldig ivrig på bil. (m3 var sjelden å oppdrive da, og spesielt e36)

Så mitt første møte med 325 satte spor. Derfor denne interessen.

Sånn, da skal mitt "utbrudd" være noenlunde forklart. Beklager til dere som ble støtt, men som de sier i barnehagen, det var ikke jeg som begynte. [-X:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...