Tooris Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 jeg kjøpte sånn ettermonterings sett med xenon lys ti min e39 så når jeg monterte dem så blinker dem av og til. mangler jeg et rele lignendes ting?. som skal stablisere lyset?.hvor får jeg tak i det?. og et av grøftlysene framme fungerer ikke, er ikke strøm i kontaktene?. og dem er ikke gått hull på og slikt er bare ikke strøm ?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Har du målt kontakten at den har strøm da? skjekker du enkelt med ett mulitimeter. Hvis det er strøm og de blafrer eller blinker under oppstart kan du prøve og montere disse. Vet de egentlig er beregnet for canBus, har du det? i så fall må du ha det, men de stabiliserer oppstarten fordiom. Heter wire-fiks fåes her: www.dybvik-trading.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Jeg har testet med xenon på alle mine lykter, ingen problem. Rart at noen skal trenge slik "wire-fiks" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Jeg har testet med xenon på alle mine lykter, ingen problem.Rart at noen skal trenge slik "wire-fiks" Jeg måtte ha det på min E60, men der er jo over 1år siden jeg monterte de nå da og ser at di nå har kommet med kit som ikke trenger wire-fiks, som for eks. dette: http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4678 Men som de sier, - Garanti for feilfri canbus funksjon på alle biler. - Wirefiks blir ettersendt gratis dersom det er nødvendig- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 da har du sikkert lite strøm på bat, eller dårlige lednigner inn te tenneren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Jeg har testet med xenon på alle mine lykter, ingen problem.Rart at noen skal trenge slik "wire-fiks" Jeg måtte ha det på min E60, men der er jo over 1år siden jeg monterte de nå da og ser at di nå har kommet med kit som ikke trenger wire-fiks, som for eks. dette: http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4678 Men som de sier, - Garanti for feilfri canbus funksjon på alle biler. - Wirefiks blir ettersendt gratis dersom det er nødvendig- Det er vel sikkert en annen type pæresjekk eller.no på e6x kontra den eldre e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 mine xenon pærer starter opp og av og til lyser bare et, så skrur jeg av og på lysene igjen så kommer begge på. men om jeg kjører med den blinker dem av og til 2 ganger hvært 10 min liksom. er det wire fiks jeg trenger?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Kan være ballaster av dårlig kvalitet, pærene pleier som regel å være bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 hmm, han i kr sand jeg kjøpte dem av sa jeg måtte sette på en sånn mellom kontaktene som gjør slik at det stabeliserer seg. pga han hadde vært ute for det samme på han sin e39 ?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 hmm, han i kr sand jeg kjøpte dem av sa jeg måtte sette på en sånn mellom kontaktene som gjør slik at det stabeliserer seg. pga han hadde vært ute for det samme på han sin e39 ?. Da ville jeg anbefale å prøve deg disse: http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684 Er jo beregnet for 04modell+ ,men stabiliserer jo uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 jepp får prøve dem, er jo nesten nødt til å være dem. passer dem min selvom de ter til 04? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjeldal Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Test de som "reef89" fant til deg. Jeg fikk med de små kondesatorene i mitt xenon kit, å lysene blafret som faen om jeg ikke kobla de inn i mellom så der har du løsninga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 jepp får prøve dem, er jo nesten nødt til å være dem. passer dem min selvom de ter til 04? Nå vet jeg ikke hvilke kontakter du har på grøtelysene da, men regner med det skal passe. Grøftelys ledningen din skal stikkes inni det hulle som du ikke ser på bilde av di to. Men husk at + & - MÅ kobles riktig, ellers smeller det, det gjorde det første gangen hos meg, tok en rå sjangs siden begge ledningene mine var svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Test de som "reef89" fant til deg. Jeg fikk med de små kondesatorene i mitt xenon kit, å lysene blafret som faen om jeg ikke kobla de inn i mellom så der har du løsninga! jepp bare å handle dem med en gang slik at jeg kan lure den igjennom visning ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 jepp får prøve dem, er jo nesten nødt til å være dem. passer dem min selvom de ter til 04? Nå vet jeg ikke hvilke kontakter du har på grøtelysene da, men regner med det skal passe. Grøftelys ledningen din skal stikkes inni det hulle som du ikke ser på bilde av di to. Men husk at + & - MÅ kobles riktig, ellers smeller det, det gjorde det første gangen hos meg, tok en rå sjangs siden begge ledningene mine var svarte. hehe, ja da er det 50-50 . må bestille dem og måle meg framm til pluss slik at det bare er sette dem i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå