Gå til innhold

Blacklight for utvendig montering...?

AndreasBr
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Før jeg monterer må jeg finne.

Vel, det kommer ann på hvordan man ser det da. Jeg mener neon kan være kult om brukt riktig. Uansett er jeg en liten NFS unge, så jeg liker stylede biler :P

Tonyku: Kan jeg anta at du er en sånn "originalfreak" ? (Mener ikke freak i ordets rette forstand), men altså at du liker helt strøkne originale BMW-er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg monterer må jeg finne.

Vel, det kommer ann på hvordan man ser det da. Jeg mener neon kan være kult om brukt riktig. Uansett er jeg en liten NFS unge, så jeg liker stylede biler :P

Tonyku: Kan jeg anta at du er en sånn "originalfreak" ? (Mener ikke freak i ordets rette forstand), men altså at du liker helt strøkne originale BMW-er?

Mange her inne som er original freaker som du kaller det. Og det har i hvertfall for min del utsprang i at det er disse BMWene som kjører rundt med svære romskip jalla biltema fangere på seg som får kallenavnet kebabtralle, og alle andre kallenavn BMW har på seg. Og det ser ærlig talt ikke bra ut. Men misforstå meg rett, neon kan se bra ut på noen biler (les: showbiler) men på gata er det rett og slett trafikkfarlig i mine øyne. Spesielt for deg da som skal ha blacklight på og kjøre rundt i en liten sol av en bil overfor eventuell blending av andre sjåfører.

MEN MEN.

My .02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok ikke det skjer det som du tror vil skje med snøen. om du går på disco med hvit genser og går under blacklight så lyser du opp pga hvit fargen i genseren.

det vil nok ikke skje med snøen. snøen er faktisk ikke hvit. den bare ser sånn ut.

snøen er vann som har frosset. vannet har masse luftbobler som får det til å se hvitt ut. så tror nok ikke snøen vil reflektere lyset slik en hvit genser gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...