thomascr Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 BBS LM på ...ser på høyde at annet understell er nødvendig- bestilling ligger inne. fin bil! hvor bestilte du de felgene? så ut som de hadde litt mere kant enn GS sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Selv fikk jeg kjøpt pakken av Sladjan her på Bimmers, men de er bestilt fra England og her er linken: http://www.bmautosport.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Det blir desidert ikke noe dårligere med slike go biter du fikk deg Jeg har kjøpet inn Powerflex til bakstillingen, foringer er slitedeler som må bli byttes i ny å ne, så gidder ikke kjøpe noen med noe fansi navn på å koster det dobbelte. Også har jeg komplett PeeBee Motorsport kit forran (uniballs). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Interiøret ditt ble jo heelt rått må jeg si. Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Bilen ble nydelig! Ville ikke gjort fært så mye mer med den asså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Har du fortsatt airbag med M-Tech rattet, eller? Vanvittig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Nei dessverre... rattet er uten airbag, så det får bli med livet som innsats . Går faktisk litt inn og ut av "salgsmodus" om dagen!!!! ///MMM...Skal, skal ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Dæven steike for en farge og bil!! denne var utrolig pen, ta godt vare på den herligheten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Vakker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Dæven steike for en farge og bil!! denne var utrolig pen, ta godt vare på den herligheten!! I'll do my best!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Var innom på "låven" i kveld,hvor vinterlagringen finner sted Can`t wait!!! Som dere ser er M3 nå en "sjelden vare" ... står blant utallige Porsche`r inkl RUF`r og italienske fremkomstmidler. Beklager kvaliteten på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Fantastisk fin farge, kult å ha noe som er sjeldent. Men når det først er en original og meget spesiell bil, ville jeg fått på originale lykter og emblem. Er det norsk bil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Fantastisk fin farge, kult å ha noe som er sjeldent. Men når det først er en original og meget spesiell bil, ville jeg fått på originale lykter og emblem. Er det norsk bil eller? Bilen er opprinnelig fra Tyskland- tatt inn til Sverige på starten av 2000 tallet og hente opp av undertegnede for 2 år siden fra syd Sverige. Har bare stått rolig i påvente av litt tid til overs...stresser ikke her se Nå vurderes salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå