316 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Her kommer en liten samling av bilder fra sesongen 2011: Fra Valle Hovin: Fra diverse veterantreff: Damene mine: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Drømmebil - flotte bilder. Heey, 316 er legman. Nå går det snart mot vinterlagring, denne sesongen har gått ALT FOR FORT! Nesten litt trist å kikke på bildene nå når sesongen nærmer seg slutten - men fungerer sikker utmerket som oppmuntring i desembermørket når man ser framover mot en ny sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Ja, det er litt trist at det går så fort... Til sommeren blir det kanskje noen grovere forgassere, hadde vært greit med litt mer lyd ! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Da har jeg vasket denne for siste gang i år og satt den trygt i garasjen... Snakkes til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Se der ja! Forsatt like strøken denne,nydelig bil. Angrer nok litt på at jeg solgte denne,selv om den var i en helt annen stand da jeg brukte denne som helårsbil Har foresten et sett med 45 webere+ti innsug hvis det skulle være av intresse...blir gromlyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Ja, det skal sies at den var! Jasså? Er det i bedre stand enn bilen var? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Har ikke prøvd dem,men de ser helt greie ut. Er av den gamle,gode italienske typen og ikke noe reprodusert ræl ifra spania. Innsug er nylig glassblåst. 2 nye pakningssett følger også med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Sender deg nok muligens en PM litt utpå vinteren! Okei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 45gassere litt er stort på en toliter. Iallefall med original topp. Men ikkeno ikke dyser og halsringer kan bøte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Det kan hende. Jeg vil ikke belaste motoren for hardt heller. Det kakler littegrann i den på lave turtall... Tror det er skjørtebank, fikk i hvertfall "anbefalt" det. Hehe, men det var visst HELT vanlig på en m10 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Mja, men skjørtebank er jo vanligvis ikke et forvarsel man ønsker seg da Men M10 er jo heldigvis så lettskrudd at en overhaling tar du på strak arm i vinter. Lønner seg btw å se om du får tak i fordeler fra TII hvis du skal bytte til dobbelgassere. Den har sentrifugalvekter i stedet for vakumtrekk, og det sleit jeg litt med på totoen min som hadde solexer. Det er så lenge siden at jeg husker ikke helt hvorfor men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 er vel ikke mange som IKKE misunner deg denna! utrolig flott bil, som sikkert alle håper du tar vare på til den dagen du dør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Strøken... Bilen var også fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Hehe! Takk! Godt fornøyd med begge to! Denne bilen blir nok aldri solgt med mindre jeg havner i alvorlige økonomiske problemer. Selv da vil det bli veldig vanskelig! Måtte se til den i går kveld! Sto så godt atte! Godt å ha den i garasjen hjemme, i stedet for 4 mil unna som i fjor. Motoren blir nok gått over på tid. Nå kjører jeg bare "korte" turer på under 30 mil, men jeg skal føle meg trygg nok i bilen til å ta den med på 100-200 mil's turer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Har du ikke noe å dekke over med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå