Marius2002 Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Fresht ! Enda engang gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Nydelig, rett og slett nydelig Føler det er på sin plass og utrykke et snev misunnelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Hmm, sannsynligvis det mest spennende bilkjøpet på forumet som jeg kan huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 DAA vil jeg endelig få gratulere deg med ny bil, Mads ;)Tipper du kommer til / er veeeldig fornøyd med kjøpet, og kommer nok til å ha mye trivsel og glede av den lille godbiten der.. Herlig valg av bil, og morsomt at du valgte denne i stedet for E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Mye har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Se det ja,gratulere ser bra ut dette,men neste bil blir e30 sant?hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Mitt håp er at han fikser opp e30en han har ståendes.. Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Kilometerstand er jeg usikker på, har ikke bilen akkurat her. Denne bilen er påkostet nesten 130 000, og det skal sies at den var langt i fra fin da han begynte å plukke den i filler. Mye sparkel, strie, ledninger til ekstralys, basskasse etc etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 grattis, liker dette veldig godt, er så mange e30'r, så det hadde ikke blitt like heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Blitt reddet med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Eneste som er surt er vel at det er en stund til du får kjørt!! Har bare hatt 2 korte turer med min før den ble satt bort,å skal love deg den frister der den står i garasjen å det er snø utenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Det frister nok sikkert, men det skal jeg klare å unngå! Bilen skal stå ca 3-4 mill unna meg, i en fellesgarasje. Må kjøre den 1 km i dag med sommerdekk, dersom den starter. Håper det, hadde vært kjett å dytte! Kan bli interessant ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Gratuleeeerer! Som sagt, herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Ren bil satt til vinterlagring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Gratulerer med kjempeflott bil Mads. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå