xibriz Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Jeg har lenge trodd at A i IA står for Automat. Men har nå oppdaget at det kanskje står for Allrad som er tysk for firehjulstrekk.. Hva er riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 injection automat ix er vell for 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 injection automat ix er vell for 4x4 Dette var min oppfatning også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 iA er vel: i = bensin A= Automat Sånn JEG forstår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 I for injection og A for automat. På BMW står det x hvis det er 4wd, evt xdrive på de nyeste. Eks: 325IX, 330XIAT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Enn på de gamleste/tyske (ikke norske)? I vognkortet på min tyskimporterte 325ix står det 325ia. Den har forsåvidt automat, men hvor er x-en blitt av da? Blir det da egentlig 325ixa hvis man skal få med seg alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Mens vi er inne på det, finnes det noen standard på rekkefølgen på bokstavene? F.eks. x kommer alltid forran a eller omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 X'n står ikke i vognkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Enn på de gamleste/tyske (ikke norske)?I vognkortet på min tyskimporterte 325ix står det 325ia. Den har forsåvidt automat, men hvor er x-en blitt av da? Blir det da egentlig 325ixa hvis man skal få med seg alt? Min er også importert og der står det. Kan det være at din er ombygd? Edit: hva står det på antall aksler i drift i vognkortet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 De har nok bare kuttet ut X på de gamle modellene med automat.. Akkurat som at E36 coupe ikke heter Ci slik som f.eks E31 og E46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Enn på de gamleste/tyske (ikke norske)?I vognkortet på min tyskimporterte 325ix står det 325ia. Den har forsåvidt automat, men hvor er x-en blitt av da? Blir det da egentlig 325ixa hvis man skal få med seg alt? Min er også importert og der står det. Kan det være at din er ombygd? Edit: hva står det på antall aksler i drift i vognkortet ditt? Det står at det er 2 aksler med drift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 De har nok bare kuttet ut X på de gamle modellene med automat..Akkurat som at E36 coupe ikke heter Ci slik som f.eks E31 og E46.. Ikke alle E31 som heter ci . De eldste heter bare i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 iA betyr "Ikke Aktuell" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 og på e46 er det byttet om frå ix til xi det står også i vognkortet. men e36 dem kom aldri med 4x4 eller tar eg feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå