Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sålenge jeg slipper å bli kjørt av deg, så kan du gjøre hva du vil :P Greit at jeg er bi ass, men jeg tar ikke hvem som helst :P

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Sålenge jeg slipper å bli kjørt av deg, så kan du gjøre hva du vil :P Greit at jeg er bi ass, men jeg tar ikke hvem som helst :P

OI, du bytter emne så fort og!

Nei, slapp helt av. Jeg er ingen skinkerytter, og ut av meg kommer det forresten bare dritt. Ingenting inn, utenom mat og drikke. ; )

Det der må være det mest USERIØSE innlegget jeg har sett på min tid her på bimmers. Hahahaha!

Verdensmestern, eh? ;)

Skrevet

Nei, slapp helt av. Jeg er ingen skinkerytter, og ut av meg kommer det forresten bare dritt. Ingenting inn, utenom mat og drikke. ; )

Det der må være det mest USERIØSE innlegget jeg har sett på min tid her på bimmers. Hahahaha!

Verdensmestern, eh? ;)

Awww, ikke? :( Fankern da :-/

Er ganske mange det kommer mye GPP fra :) (Generelt piss preik) (Meg inkludert..)

Vel, om det er det mest useriøse så har jeg hvertfall klart en ting da :P Skal ikke klage på det.. All PR er god PR :P (errr...)

Jeg? Verdensmester? Nei nei.. Universet derimot, da begynner vi å nærme seg mitt ego :P (Ta spøken da... :P) Og ja..! Jeg liker ":P" ! :P

Og ja, jeg skiftet emnet fordi det virket som det greieste å gjøre iogmed at den andre tråden om de som likte gule lykter ble stengt.. Meningene mine kommer frem uansett : p

Og E24, nei.. Emnet motsa ikke det jeg sa..

Emnet tilsa at gule lykter var stygge, mens innlegget mitt sa at jeg ga fankern i hva slags lys andre har.. Det endrer ikke det at jeg synes gule lys er stygge.. Derav er det heller ingen motsigelse.

Skrevet

Verdensmestern, eh? ;)

Awww, ikke? :( Fankern da :-/

Er ganske mange det kommer mye GPP fra :) (Generelt piss preik) (Meg inkludert..)

Vel, om det er det mest useriøse så har jeg hvertfall klart en ting da :P Skal ikke klage på det.. All PR er god PR :P (errr...)

Jeg? Verdensmester? Nei nei.. Universet derimot, da begynner vi å nærme seg mitt ego :P (Ta spøken da... :P) Og ja..! Jeg liker ":P" ! :P

Og ja, jeg skiftet emnet fordi det virket som det greieste å gjøre iogmed at den andre tråden om de som likte gule lykter ble stengt.. Meningene mine kommer frem uansett : p

Vel, all PR er god PR, men åssen PR får du fra Bimmers.no? Lite. :P

Og jeg skjønte ikke helt greia med å dra fram at du var BI, når vi snakker om gule lykter osv. Men, hver sin smak. Nå vet vi hvertfall det. Men, nok om det. Jeg melder meg ut av denne diskusjonen, og sier ikke annet enn at jeg gleder meg til jeg får xenon-pære i 3000K, og mine h8 og h11 pærer i posten. Som er 2500K. Det blir kos å få gule lys, på sort ny bil : )

Snakkes, hei!

Skrevet

Ey ey ey, ikke gjør dette om meg, Ikke jeg som skriver at jeg skal kjøre andre rundt... Jeg pleier å sladde rundt omkring jeg..

Så lav kelvin? :| 4300-6000 <3 :P

Skrevet

Max grense for Kelvin, er 3K. :) De jeg har på bilen originalt, ja, de er pene. Men ALLE har dem. Derfor, skille seg ut med gule xenon istedet. Jeg vil ha en bil, ikke alle har. Og som trekker til seg oppmerksomhet. Derfor går jeg for gult. Også elsker jeg hvordan de ser ut. Og ikke snakke om gult lys + hvit snø. Perfekte forhold.

Men smaken er som baken.

Skrevet

Wow.... eplekjekk og altså.

Jeg skal kjøre rundt deg i sirkler. Nei, sladde på snøen, rundt deg i sirkler, med 2007 modell, proppa med gulelys i fronten. Jepp. Jeg skal kooose meg. Skal og kaste et par gule sitroner på deg. Bare.. sånn for å toppe alt. Så løpe ut og tissen i snøen foran deg. Jepp, gul snø. : )

Fyfaen så useriøs jeg er..

Med fare for å blande meg inn, men denne bare må jeg svare på! tråden har tatt en så useriøs rettning likevel!

Du snakker om å være eplekjekk, ville ikke vært så tøff jeg om jeg kjørte E92 med strikkmotor! For det første så må du ha en bil det er mulig å sladde i sirkler med og en så tøff bil som E92 men med ytelser som en Passat diesel er ikke noe å gjøre dette med! Så må jeg også få lov å kondolere deg med eksepsjonelt dårlig smak hvis du har gule lykter på E92en din, kanskje bare greit at du ikke hadde råd til 325 eller 330 :wink:

Hvis man ikke kan ha gule lys fordi det er harry, da er det på tide å få seg et liv eller bytte venner hvis man ikke kan gjøre noe fordi det er harry.

Hmmm, var det ikke du som heller ville ta bussen en iskald vintermorgen i stede for å sitte på med en med usenka bil! Er ikke dette litt av det samme da Just?

AndreasDG, i fare for å stigmatisere velger jeg ikke i nevne hvor du er fra, men kan si så mye som at slike holdninger overrasker meg ikke hos folket fra ditt bosted

Nå vet jeg ikke hva slags holdninger som er normale fra der Andreas kommer i fra men jeg går ut i fra at du i allfall er fra landet Turbodiesel! Og med 99% areidsløshet og holdninger som tillater Sauepuling, hjemmebrenning, voldtekt av 14 åringer og å spinne rundt i sentrum 20 timer i døgnet så ville jeg vært veldig stille når det kommer til andre samfunnslags holdninger :wink:

Og nei! dette er ikke en støtteerklæring til trådstarter, bare mitt syn så langt i saken

Skrevet

Jeg skal kjøre rundt deg i sirkler. Nei, sladde på snøen, rundt deg i sirkler, med 2007 modell, proppa med gulelys i fronten. Jepp. Jeg skal kooose meg. Skal og kaste et par gule sitroner på deg. Bare.. sånn for å toppe alt. Så løpe ut og tissen i snøen foran deg. Jepp, gul snø. : )

Med fare for å blande meg inn, men denne bare må jeg svare på! tråden har tatt en så useriøs rettning likevel!

Du snakker om å være eplekjekk, ville ikke vært så tøff jeg om jeg kjørte E92 med strikkmotor! For det første så må du ha en bil det er mulig å sladde i sirkler med og en så tøff bil som E92 men med ytelser som en Passat diesel er ikke noe å gjøre dette med! Så må jeg også få lov å kondolere deg med eksepsjonelt dårlig smak hvis du har gule lykter på E92en din, kanskje bare greit at du ikke hadde råd til 325 eller 330 :wink:

Jess, for jeg kjøpte den bilen splitter ny, og valgte den minste motoren vettu. Og jeg snakka om på snø. Og les den siste linja for meg EN GANG TIL. Som jeg skreiv.

Fredrik, hva du syntes jeg gjør med min bil kunne jeg ikke brydd meg noe mindre om.

Faktisk, jeg driter i det så mye at om jeg hadde sitti på månen, og driti ned mot jorda, ville ikke kabelen tatt slutt, før den hadde entra jordas atmosfære.

Jeg kjøpte en 320i, for den hadde det jeg trengte, og var i min prisklasse. Motoren er sprekt nok for min bruk, og skal jeg kjøre fort, ja, da får jeg finne på noe annet lurt. Ta et fly eller noe.

Jeg hadde gått for en M3 hadde jeg hatt pengene. Eller gjerne en 335.

Så ikke begynn å snakk om motorstørrelse og hva jeg skal gjøre med min bil.

Jeg har aldri hatt noe imot deg, faktisk, så syntes jeg de innleggene du har hatt, har vært knall.

Men nå mista du min respekt. Snakkas.

Sorry all OT. Skal du si noe frekt, Fredrik, så ta det heller til meg på PM. :)

Skrevet
Max grense for Kelvin, er 3K. :) De jeg har på bilen originalt, ja, de er pene. Men ALLE har dem. Derfor, skille seg ut med gule xenon istedet. Jeg vil ha en bil, ikke alle har.

Men smaken er som baken.

slik det skal låte :)

Skrevet

Hvis man ikke kan ha gule lys fordi det er harry, da er det på tide å få seg et liv eller bytte venner hvis man ikke kan gjøre noe fordi det er harry.

Hmmm, var det ikke du som heller ville ta bussen en iskald vintermorgen i stede for å sitte på med en med usenka bil! Er ikke dette litt av det samme da Just?

AndreasDG, i fare for å stigmatisere velger jeg ikke i nevne hvor du er fra, men kan si så mye som at slike holdninger overrasker meg ikke hos folket fra ditt bosted

Nå vet jeg ikke hva slags holdninger som er normale fra der Andreas kommer i fra men jeg går ut i fra at du i allfall er fra landet Turbodiesel! Og med 99% areidsløshet og holdninger som tillater Sauepuling, hjemmebrenning, voldtekt av 14 åringer og å spinne rundt i sentrum 20 timer i døgnet så ville jeg vært veldig stille når det kommer til andre samfunnslags holdninger :wink:

Og nei! dette er ikke en støtteerklæring til trådstarter, bare mitt syn så langt i saken

Beklager, men du er en skikkelig kuk.

Bilen din har 162 hestekrefter, en vanvittig forskjell ned til strikkmotoren hans!

Når du først er inne på å mobbe motorer; større drittmotorer enn 30 ventilers V6ern din finnes ikke..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...