CV-Erik Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Det var da som faen.. Jaja, får se åssen det blir
Eksos Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Jeg innstallerte gule lykter i min bil for 2 år siden, da var det omtrent ingen som likte det Kjørte med grøftelys med gul reflektor, org fra bmw, og sorte hella med 3000k xenon
joachim_ Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Er dette styggt??? Ja!! men ellers har du ein flott bil
AndreasBr Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Hva skjer med at enkelte kjører med knæsjgule lys/grøftelys? Det er jo så inni helvete stygt... :-/ http://en.wikipedia.org/wiki/Delusional_disorder Hva ER det du insinuerer? : o : P
Superbeetle Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 hvis halogenpærene er det som plager deg ved bilen din, så har du sannelig lite å klage på... men trur du har glemt fyrstikkesken av en motor du har. Tror du ikke jeg er skrekkelig klar over det? Plager meg hver dag.. oppgradere til 318is.. Holder ikke det får jeg montere turbo Å oppgradere til 318is er like nyttig og omtrent like kult som ettermonterte xenonlamper...
AndreasBr Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 hvis halogenpærene er det som plager deg ved bilen din, så har du sannelig lite å klage på... men trur du har glemt fyrstikkesken av en motor du har. Tror du ikke jeg er skrekkelig klar over det? Plager meg hver dag.. oppgradere til 318is.. Holder ikke det får jeg montere turbo Å oppgradere til 318is er like nyttig og omtrent like kult som ettermonterte xenonlamper... Heh.. Javel, kanskje få med hvorfor du mener dette også? Du mener kanskje man skal stresse rævva av seg for å å få inn en sekser istedet? (Ny bil er ikke aktuelt.. Finner antagelig ikke en som har det jeg vil ha, der ASC er en av tingene.)
ZhilleN Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Gult kresjer vel med rød bil...? Lyst på gult jeg også
Erik89 Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Her har du et bilde, kommer jo an på rødfargen på bilen din Denne er photoshopa.
Ostnes Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Gult er kult, og overlegent ved vinter og mørke. Blir ikke blenda av snøen som faller, og ser konturene i veibanen mye tydeligere.
Litjhaug Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Gult er kult, og overlegent ved vinter og mørke. Blir ikke blenda av snøen som faller, og ser konturene i veibanen mye tydeligere. +1
Hansh Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Kan se bra ut på enkelte biler, men stiller meg svært skeptisk til brukbarheten på mørke norske vinterveier. Er jo en smule motsatt av f. eks. xenon som imiterer naturlig lys for å gi øyet best mulig vilkår for å se under slike forhold? At det kan fungere bra på tåkelys (ved riktig bruk!) kan jeg lettere se for meg.
Anbefalte innlegg