LiveFree Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Kjøpte meg ny bil her om dagen. Da ble det en BMW 116i M-sport, 2006 modell Utstyr som: - Bixenon - Delskinn - Største klima - Regn- og ryggesensor - Lys i dørhåndtak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Gratulerer med fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Takk for det Flere bilder kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Digger den! Hvor i Lillestrøm bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Digger den! Hvor i Lillestrøm bor du? Diggern sjæl! Fargen er jo dødsrå, Le Mans blå... Jeg bor på volla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Digger den! Hvor i Lillestrøm bor du? Diggern sjæl! Fargen er jo dødsrå, Le Mans blå... Jeg bor på volla Kult, bor i Sørum. Alderen din? Elsker Le Mans blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Digger den! Hvor i Lillestrøm bor du? Diggern sjæl! Fargen er jo dødsrå, Le Mans blå... Jeg bor på volla Kult, bor i Sørum. Alderen din? Elsker Le Mans blå. Klikk på profilen min, så står det 21. Får møtes å ta en tur en dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Det får vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 NYdelig 1-serie du har skaffet deg Digger Le mans blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 NYdelig 1-serie du har skaffet deg Digger Le mans blå. Takker! Helt strøken, nylakkert front, polert og vasket ofte, ingen senterbulker eller steinspruter! Gått 58000km... Jeg har god kjennskap til bakgrunnen til bilen, så den er helt strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Grattis med flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Da har oppgradering av steroen startet, altså bytte av spiller og bass/forsterker. Skal putte inn en Kenwood KVT-522DVD spiller, og en Sony Xplod 15" og Alpine MRP-1000 forsterker baki. Når alt var klart til å koble på ISO kontakten, så skjedde det ikke noe. Må jo selvfølgelig ha en ISO kontakt som går til CANbus. Det var jo ikke på den jeg kjøpte. Så må byttes i morgen. Håper da spilleren starter i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Ny spiller: Fra Business CD Kenwood KVT-522DVD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Pen bil! Har du byttet pærer i ringene, eller er det bare bildet som får de til å se så hvite ut? Er ikke helt med på utbytting av org.spiller, men det er på ingen måte opp til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå