LiveFree Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Da har jeg endelig fått byttet ut antennen med en kort (10 cm). Legger opp bilde i kveld Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 Et par bilder fra i dag: Kort antenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Synes du burde skaffe deg en org bmw hekkspoiler. ser mye bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Synes du burde skaffe deg en org bmw hekkspoiler. ser mye bedre ut. Forslag? Planen er å sette på Aero Performance spoileren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 tror jeg såg bilen din i lillestrøm her om dagen:) utrolig fiin:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 tror jeg såg bilen din i lillestrøm her om dagen:) utrolig fiin:D Takk for det! Det kan godt hende, jeg tøffer rundt der ganske ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Testet ut 20" på bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Tøffe felger, men de ble litt store, synes jeg. Har du info om felgbredde, innpress og dekkdimensjoner? Beregnet for E9x disse, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 20" var litt vel stort synes jeg. 18 er fint på 1-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Tøffe felger, men de ble litt store, synes jeg. Har du info om felgbredde, innpress og dekkdimensjoner? Beregnet for E9x disse, eller? De er 9,5" breie, Et 45 og dekkdim er 235/30-20" mener jeg det var.. De er beregnet for E9X ja, jeg skulle bare se om det var mulig å få de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 20" var litt vel stort synes jeg. 18 er fint på 1-serie Ble for stort ja. Ikke den størrelsen jeg skal ha når jeg kjøper nye til sommer, da blir det nok 18" eller 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Sjekket du hvor mye klaring det var på innsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Sjekket du hvor mye klaring det var på innsiden? Foran var det 2mm kanskje, og bak var det god klaring. Burde nok hatt på 3mm spacer foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå