Der Barockengel Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Jeg ser at denne youtube-videoen har gått sin seiersgang over debattforum verden over de siste ukene, men har ikke sett noen tråd på den her ennå: Nordsløyfen i BMW Det er mer enn det skjelvende kameraarbeidet som gjør at denne filmen er skikkelig vond å se på. Jeg ser særlig fram til å høre kommentarer til kjøringen fra medlemmer med solid baneerfaring selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Hadde vært nervøs, hadde jeg vært med i den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 så litt på denne tidligere idag. utrolig at han ikke kjører i autovernet. at det er mulig å gå så "hardt" ut i første sving uten å i det hele tatt tenke på sporvalg God it's like my B-spec driver in GT5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 haha...beste kommentaren ever "God it's like my B-spec driver in GT5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Den av og på akselerasjonen ville vært farlig uten elektronikken.. De hadde i hvertfall passe flaks i begynnelsen. Var sikker på at de skulle i gjerdet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Han er hvertfall smart nok til å kjøre med alle elektroniske hjelpemiddler innkoblet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Men hva i helvette? Fyren er ustabil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Mannen er jo helt vill. Er selv rookie på banekjøring, men dette går jo over stokk og stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Han starter rimelig dårlig, men han kommer seg etterhvert. Har faktisk opplevd lang værre sjåfører der nede.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 jeezez! hehe hadde vært litt nærvøs om jeg var med der ja! mye rykk og napp i pedaler og ratt hehe Den høyre fram felgen må jo ha fått seg en god smell...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 han burde parkert etter først svingen:O sitter og holder meg for øynene xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Fyllekjøring på Nürburgring? Skulle likt å visst hva de satt og pratet om underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 For en slitsom filming, hvordan klarer man å filme så elendig. Jeg er ingen ekspert på filming og slikt, men gud bedre den der filmen ser jeg kun en gang! Når det kommer til kjøringen, glad jeg sitter hjemme og ikke i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Forresten så husker jeg et gammelt filmklipp av et par stykker i en E30 (tror jeg det var) som det gikk ennå verre med på Nürburgring. De satt og gledet seg kjempemye til å komme frem og når de endelig slapp utpå banen, så snurret de og kjørte rett i autovernet i første sving. Er det noen som vet hvilket filmklipp det er jeg sikter til? Klarer ikke å finne det lenger, syns bare det var så ironisk å se hvordan de nærmest jublet over å endelig få slippe utpå banen og sekunder etterpå kjørte rett i autovernet og ble helt stille begge to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå