sydenfareren Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Etter en litt trøblete natt på kjøben flyplass med MASSE forsinkelser. fikk jeg meg 2 timer søvn og fikk ikke hentet bilen før kl 15 i dag (fredag) Da jeg startet bilen for første gang fikk jeg gåsehud, sinnsyk rå lyd!! Har kjørt 60 mil i dag til ca Kassel på Halvglatt autobahn. Men for ein bil, det var en drøm å kjøre, og ikke minst krefter å lyd, gleder meg til å kjøre videre i morgen til hirtsalts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Tok et bilde av bilen i dag når jeg hentet den, Karbonfolie på taket så klempe bra ut, litt matt svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Ser frekt ut dette. Kommer du via Oslo? Er en ting du må gjøre på bilen. Sportseksos!! Jeg har BMW performance eksosen det er helt konge! Kan gjerne komme å høre på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 Kom via Kristiandsand. Som sagt i tidligere innlegg så har jeg fryktelig lyst på Hartge eksos med 4 utblås, men var overasket over at det var så bra lyd originalt. Hva koster performance eksosen? noe effekt øking? Hartge gir jo 20Hk øking, ikke det at det er avgjørende....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 PEN bil!! 1300km på en dag der nede går fint, hvertfall i den bilen. Jeg kjørte fra Nürburgring til Gøteborg på en dag, det var 1180km i en gammel E30! Var vel 12 timer på veien, snittfart på 113km/t. men ikke hvilken som helst E30 heller da! Drit i de BS skiltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Kom via Kristiandsand. Som sagt i tidligere innlegg så har jeg fryktelig lyst på Hartge eksos med 4 utblås, men var overasket over at det var så bra lyd originalt.Hva koster performance eksosen? noe effekt øking? Hartge gir jo 20Hk øking, ikke det at det er avgjørende....... Jeg vet ikke hvor mye hk man får av eksosen. Men personlig synes jeg bare den er penere en hartge eksosen. Den blir litt mini m3 eksos. Prisen vet jeg ikke, jeg gjorde ett pakkekjøp med BMW Norge på bil og eksos. jeg ville tatt bs eller dn skilter. Jerg jhobber med salg av bil og hadde forleden en kunden innom. når de fikk høre at bilen var kh registrert så ville de ikke ha den!! Er heldigvis få som er sånn i dag, men du har kjøpt deg en bil det er få potensielle(ja jeg vet jeg har samme bilen selv!!) kjøpere på. Veldig dumt hvis en av de ikke vil ha bilen fordi den har .... skilt. De aller fleste akseptere dn eller bs skilter. hvordan går det med tanke på avgiften? Den går vel en del opp over nytt år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Ja DN og BS skilt er vel godt akseptert. Er vel ikke lenge siden det stod en artikkel i en eller annen avis at når Bergen nå går over til SV skilter var det mange som ønsket å få skilter fra andre steder i landet. Eneste som er ulempen med DN er at veldig mange bilder registerer på dette. Drmed vil DL snart dukke opp, og biler med DN ser litt eldre ut. Så sånn sett er BS skilter bedre ta det tar en del år lengre tid før de blir bytta ut, forde som er opphengt i sånt. Hadde det vært opp til meg så skulle jeg gjerne hatt noe annet en BR som er på min(registert av BMW Norge). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krispoo Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Sykt fin bil ! Gratulerer så mye ! Skulle gjerne tenkt meg en slik ja Sier ikke nei til flere bilder helller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Grttis med grom e92. Har du vurdert ZZ skilt, det er egentlig Lakselv med 1000 innbyggere eller noe sånn, så de er ennå ikke kommet til 12000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaa Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Drmed vil DL snart dukke opp, og biler med DN ser litt eldre ut. DL99999 er en Honda CR-V som er registrert i 2008, så DL slipper du garantert. DN etterfølges av DP faktisk, kanskje greit at en slipper å kjøre rundt i en DO-regget bil? Her er bilskiltseriene, med fylke og trafikkstasjon: Østfold Fredrikstad AD AE AF AH AR AS AT AU AV AW Halden AA AB AC Moss AX AY AZ BA BB FN Mysen AJ AK AL AN AP BW Oslo CD: brukes bare til skilt med gule tegn på blå bunn. DA DB DC DD DE DF DH DJ DK DL DN DP DR DS DT DU DV DX DY DZ EA EB EC ED EE EF EH EJ EK EN EP ER ES ET EU EV EX EY EZ FA FB Akershus Asker og Bærum BL BN BP BR BS BT BU BV BX BY BZ CA CB Follo BC BD BE BF BH BJ BK Jessheim CV CX CY CZ Romerike EL: brukes bare til elektriske motorvogner GA: brukes bare til gassdrevne motorvogner CC CE CF CH CJ CK CL CN CP CR CS CT CU Hedmark Elverum HB HC HD HE Hamar: FS FT FU FV FX FY FZ HA Kongsvinger: HJ HK HL HN HP HR Tynset: HF HH Oppland Fagernes JR JS JT Gjøvik JC JD JE JF JH JJ JK JL JN JP KW Lillehammer HS HT HU HV HX Otta HZ JA JB Buskerud Drammen KE KF KH KJ KK KL KN KP KR KS Hallingdal KB KC KD Kongsberg KT KU KV KX KY Ringerike JU JV JX JY JZ KA Vestfold Horten KZ LA LB LC LD LE Larvik LS LT LU LV LX LZ NA NB NC Sandefjord LY NA Tønsberg LH LJ LK LL LN LP LR Telemark Notodden NV NX NY NZ Rjukan PA PB Skien ND NE NF NH NJ NK NL NN NP NR NT NU Aust-Agder Arendal PC PD PE PF PH PJ PK Setesdal PL LF Vest-Agder Flekkefjord RA RB Kristiansand PN PP PR PS PT PU PV Mandal PX PY PZ RC RD Rogaland Egersund RZ SA SB Haugesund SC SD SE SF SH SJ SK SL Stavanger RE RF RH RJ RK RL RN RP RR RS RT RU RV RX RY RW Hordaland Bergen SN SP SR SS ST SU SV SX SY SZ TA TB TC TD TE Odda TS TT TU Stord TL TN TP TR Voss TF TH TJ TK Sogn og fjordane Førde TV TX TY TZ Nordfjordeid UA UB Sogndal UC UD Møre og Romsdal Kristiansund UX UY UZ VA Molde UR US UT UU UV Sunndalsøra VB VC Ørsta UN UP Ålesund UE UF UH UJ UK UL UG UW Sør-Trøndelag Brekstad XA XB XC Orkdal VX VY VZ Støren VS VT VU VV Trondheim FP VD VE VF VH VJ VK VL VN VP VR Nord-Trøndelag Levanger XK XL Namsos XR XS XT XU Steinkjer XD XE XF XH XJ Stjørdal XN XP Nordland Bodø YE YF YH YJ FD Fauske YK YL Mo i Rana YA YB YC YD Mosjøen XV XX XY XZ Narvik YN YP YR YS Sortland YU YV YX Svolvær YT YY Troms Finnsnes ZD ZF ZJ Harstad YZ ZA ZB Storslett FK Tromsø (inkl. Svalbard) ZC ZE ZH ZK ZL ZN FC Finnmark Alta ZT ZU ZV ZY ZW Hammerfest ZX Kirkenes ZS Lakselv ZZ Vadsø FR ZP ZR LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Altså, velg akkurat de skiltene som passer deg best selv. Men jeg skal innrømme at jeg i kjøpsituasjon av bil også ser på skilt. En fin bil med Nord-Norge skilt er ikke like lettsolgt som en fin bil med mer "omsettende" Sånn er det bare.. Jeg hadde de gamle Bergen skiltene ST på en E36 cab jeg hadde.. de likte jeg! Har BR på Volvoen i dag, men så er jeg jo en liten bærumsgutt, så det må vel være lov da.. Dette er en virkelig nydelig bil, gratulerer så mye! Pass på lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 Da var avgifter og moms betalt. Ble mye fram og tilbake på lilejulaften fordi jeg ville ha skilter før jul.. Og det klarte jeg JiPPI. Mangler bare å få igjen tysk moms. Det ble RK skilter, får håpe ikke det ødlegger bilen. Bilen er en drøm å kjøre,sevl om jeg ikke har fått prøvet den på annet enn glatte vinter veier enda. Men å komme inn i en litt tørr tunell gire ned å gi gass, ÅÅÅÅÅHHHHHH, FANTASTISK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Hvilken drømmebil! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Da var 20" sommer hjul med 245/25 forand og 285/25 bak bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Endelig litt tørt på veien, så det går an å få vasket bilen å tatt noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå