Mexos Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Ser nydelig ut Ser heller at det ikke er noen tvil om hvor i landet du bor. Vakke mye snø der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Ser nydelig ut Ser heller at det ikke er noen tvil om hvor i landet du bor. Vakke mye snø der gitt Hehe slipper heldigvis så mye og lenge snø her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Fikk på sommerfelg i dag, det så veldig bra ut 285/25-20 bak og 245/30-20 forand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 fikk på sommerfelgene i dag? Javel, det er faktisk så ille her i Oslo at jeg neste ikke kan kjøre bilen... ny eksos også? Hartge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 fikk på sommerfelgene i dag? Javel, det er faktisk så ille her i Oslo at jeg neste ikke kan kjøre bilen... ny eksos også? Hartge? Ja det ble hartge,hehe. Klarte bare ikke å la vær.... Venter på karbon diffuser som kommer til å gjøre hele pakken komplett. Er en fantastisk lyd i eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Det har jeg forståelse for! Sportseksos er noe av det beste som finnes. Skal du kjøpe deg m3 spoilern? den løfter bilen mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Stavanger er plassen man skulle ha bodd.. Biler fra Stavanger burde jo i grunn være mindre utsatt for saltangrep eller? Hvertfall i forhold til Oslo/Trondheim.. Ble gromt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Nydelig bil Digger hvit E92. Riktig motoralternativ også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Stavanger er plassen man skulle ha bodd.. Biler fra Stavanger burde jo i grunn være mindre utsatt for saltangrep eller? Hvertfall i forhold til Oslo/Trondheim.. Ble gromt. Nei. Vi har jo salg fra sjøen hele året. Merker på E46en min at når det først har kommet rust så ekspanderer det veldig fort. Har i dag hatt et fantastisk vær med helt skyfri himmel som har gjort at det har tørket skikkelig opp på veiene. Men det er akkurat nå 3 blå på kvikksølven. Sydenfarer: Ble meget grymt med de hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Stavanger er plassen man skulle ha bodd.. Biler fra Stavanger burde jo i grunn være mindre utsatt for saltangrep eller? Hvertfall i forhold til Oslo/Trondheim.. Ble gromt. Nei. Vi har jo salg fra sjøen hele året. Merker på E46en min at når det først har kommet rust så ekspanderer det veldig fort. Har i dag hatt et fantastisk vær med helt skyfri himmel som har gjort at det har tørket skikkelig opp på veiene. Men det er akkurat nå 3 blå på kvikksølven. Sydenfarer: Ble meget grymt med de hjula Ja, det er vel i grunn sant. Husker i hvertfall da jeg var i rekrutten at stavanger hadde et helt annet klima enn resten av landet. Mulig jeg kunne ofret litt salt i lufta for tørre veier hele året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Merket i dag da jeg var ute å kjørte at den tar borti innerskjermene. Så det må valses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 For en ekstremt nydelig bil! Så deg i dag i rundkjøringen ned mot lassahagen/stokka, rett før jeg kjørte av veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Tusen takk :=)) Har bestillt ny diffuser i carbon fra Dukes dynamic. tror det kommer til å gjøre den komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 var ute å fikk takk ett bedre bilde med sommer felgene, har fått skjermene valset 4mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Herregud så lekker bil!! Ser den stadig vekk når du cruiser rundt her i stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå