Gå til innhold

Endelig ny bil 335I E92 SELGES

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
fikk på sommerfelgene i dag? Javel, det er faktisk så ille her i Oslo at jeg neste ikke kan kjøre bilen...

ny eksos også? Hartge?

Ja det ble hartge,hehe. Klarte bare ikke å la vær.... Venter på karbon diffuser som kommer til å gjøre hele pakken komplett. Er en fantastisk lyd i eksosen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger er plassen man skulle ha bodd.. Biler fra Stavanger burde jo i grunn være mindre utsatt for saltangrep eller? Hvertfall i forhold til Oslo/Trondheim..

Ble gromt. ;)

Nei. Vi har jo salg fra sjøen hele året. Merker på E46en min at når det først har kommet rust så ekspanderer det veldig fort.

Har i dag hatt et fantastisk vær med helt skyfri himmel som har gjort at det har tørket skikkelig opp på veiene. Men det er akkurat nå 3 blå på kvikksølven.

Sydenfarer: Ble meget grymt med de hjula :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger er plassen man skulle ha bodd.. Biler fra Stavanger burde jo i grunn være mindre utsatt for saltangrep eller? Hvertfall i forhold til Oslo/Trondheim..

Ble gromt. ;)

Nei. Vi har jo salg fra sjøen hele året. Merker på E46en min at når det først har kommet rust så ekspanderer det veldig fort.

Har i dag hatt et fantastisk vær med helt skyfri himmel som har gjort at det har tørket skikkelig opp på veiene. Men det er akkurat nå 3 blå på kvikksølven.

Sydenfarer: Ble meget grymt med de hjula :applause:

Ja, det er vel i grunn sant.

Husker i hvertfall da jeg var i rekrutten at stavanger hadde et helt annet klima enn resten av landet. Mulig jeg kunne ofret litt salt i lufta for tørre veier hele året :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...