Gå til innhold

Noe over snittet volvo 240..

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

Grom bil iallefall!!

Var faktisk slik at jeg håpet at det var denne bilen da jeg leste overskriften.. Husker den fra "starten" på bilforumet for mange mange år siden..

Er nok et hakk grommere enn mye av E30 byggene.. Masse custom og perfeksjon over det meste.. (selv om det er en 240 da.. det ødelegger jo automatisk litt)

Har E30 (en orginal!) virkelig noe bedre utseende enn 240 om man skal være helt objektiv?

Vi er jo bmw-entusiaster her inne, men i bunn og grunn så er jo begge to noen firkantete kasser.. E30 er konebilen og 240 familiebilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

e30 er faktisk mer firkanta enn e30 helt objektivt sett, derfor klarer jeg ikke å ta personer seriøst som faktisk e30 har deilige linjer som jeg har lest noen ganger, det er jo IKKE linjer på den...

zhillen: du har tydeligvis fått for lite pupp av mor når du var liten, hvordan i helvette kan du si at en bil er harry? det er jo det folk gjør med dem som gjør dem harry, bilen ER ikke harry, uansett e30 eller 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30 er faktisk mer firkanta enn e30 helt objektivt sett, derfor klarer jeg ikke å ta personer seriøst som faktisk e30 har deilige linjer som jeg har lest noen ganger, det er jo IKKE linjer på den...

zhillen: du har tydeligvis fått for lite pupp av mor når du var liten, hvordan i helvette kan du si at en bil er harry? det er jo det folk gjør med dem som gjør dem harry, bilen ER ikke harry, uansett e30 eller 240.

En E-30 kan vel ikke bli mer firkanta enn en E-30 :lol: He,he,he! Måtte bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Hvem av de to bilene har firekanta lykter? firekanta seter? Firekanta dash detaljer? firekanta håndtak? Jo da.. 240 det vel? og hvem har det motsatte, jo e30 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Hvem av de to bilene har firekanta lykter? firekanta seter? Firekanta dash detaljer? firekanta håndtak? Jo da.. 240 det vel? og hvem har det motsatte, jo e30 ;)

hvem har mest forkanta rumpe/front? e30, men jeg gidder bruke tid på folk som mener e30 er en pen bil.. vi konkluderer med at smaken er som baken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...