Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Pedi. De siste ukene har jeg frydet meg over dine prosjektrapporter. Ved ca side 180 lurte jeg på om jeg noen sinne ville komme til slutten da nye sider stadig dukket opp. Liker at du skriver så godt og med god humor og med veldig god tilbakemelding til kommentarer. Har selv hatt E12 der jeg kjøpte en 320 M10B20 som jeg plukket fra hverandre og satte inn ny Schrick kamaksel, nye vippearmer, ny oljepumpe etc. Herlig å tørne nymontert veiv i en bar blokk! M10's og M30's topper er kunstverk!

Er spent på hvordan det går hos BT. Håper som deg at de bruker hodet i stedet for vektlegge formaliteter. Lykke til.

Tar sikte på å besøke (taxi) Bjørn på løå til våren og kanskje se bilen din der!

E12 var en herlig bil å kjøre, jeg har selv 100t+ km i E12 fra ungdoms-tida mi.

Morro at du trives i tråden min, jeg må vel innrømme at selv om jeg er utrolig fornøyd med at tråden har utviklet seg slik som den har - så vil jeg nok skremme mange nye lesere vekk pga at jeg per i skrivende stund ser at tråden består av 227 sider. Og det er litt drøyt for en som ikke har vært innom tråden min før. Men nå er jo bilen snart klar, så tråden vil nok mest sannsynlig lide en naturlig død før jeg når side 250 - ser jeg for meg.

Jeg vil nok garantert være på E28-låven 2013, så det hadde vært hyggelig å møtes der... Du må bare komme bortom og hilse på, jeg skravler i ett, og er glad for å hilse på alle jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns admin burde gjort denne tråden til en sticky, for fremtidige generasjoners nytelse :)

+1 :D

Denne tråden er absolutt verdt å lese gjennom! Ren nytelse, med jevnlige detaljerte og VELDIG godt dokumenterte oppdateringer som er en fryd for øyet! :D Måten ting blir gjennomført på er helt fantastisk, like kjekt hver gang det er en oppdatering! :) Å få se denne bilen i nærområdet skal bli kjekt, det gledes! 8) Lykke til videre med godkjenninga, håper det går i boks uten altfor mye utfordringer! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå håpet jeg på en update her jeg pedi:) nydelig alt arbeidet du har jort, liker att du tenker nøye gjennom ting før du utfører jobben, slikt får man best resultat av, tar du turen på gs sitt treff i sommer? hadde vært morro å sett bilen å slått av en prat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå håpet jeg på en update her jeg pedi:) nydelig alt arbeidet du har jort, liker att du tenker nøye gjennom ting før du utfører jobben, slikt får man best resultat av, tar du turen på gs sitt treff i sommer? hadde vært morro å sett bilen å slått av en prat ;)

Ingen update desverre, kommer i morgen...

GS-treffet blir nok for langt for et gammelt skinn som meg - er vel 12 timer hver vei...

Men jeg skal nå på E30Meet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på GS-treffet Ivar, der kan vi ta bilder... Kommer nok ikke på E30Meet, skal på Green Day konsert helgen etter så har ikke økonomi til begge deler, hehe!

Green Day?? :uh::uh:

Djiiiiiiizez!!! :-({|=:-({|=:stupid:

Ofrer du E30Meet for Green Day? Damn, hvor ble det ungdommen som likte ekte Heavy Metal?? :headbang::headbang:

#-o#-o#-o#-o#-o#-o

Oioioi... Hvor skal dette ende... *Gimegstyrke [-o< *

Du må nok snart finne frem Spotify'en din - slette alle spillelister, og begynne å søke opp Rammstein, Pantera osv... ;)

Nei, fysjom, selg den konsertbilletten din og bli med oss guttaboys på treff der "big boys have big toys"... Ikke håndvesker ;) Må vel være bedre å sitte på fredagen med en god øl, med eimen av en fin blanding svidd gummi, eksos, polish og grillede koteletter - enn på en konsert der eimen gjennomsyres av dårlig aftershave og "pisselukta" fra de hylende 13-åringene foran der..... Du får sikkert en kjøper på billetten din og, det er flere gææærne folk her til lands ;)

Som du sikkert forstår, så er Green Day like fantastisk dårlig som Ola Norstuga (og det som værre er..) for meg, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...