John90 Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Ser meget bra ut! Liker det at du fokuserer så mye på detaljer!
Kjakan Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Gratulere me ny lakka bil!! Må ver ein deili følelse! Kjekt å begynne å montere kan ej tenke mj! å begynne å sjå enden i de! forunten om motorn da! Men det blir jo en smal sak når du bare får begynt!
sondreh Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Herlig ! digger fargen og blanke shadowline-detaljer
Pedi Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Takk, takk og atter takk! Hadde jo planer om å snike til meg et par timer i dag, men fra å ha det tørt, lummert og fint - så kom dette: Goddamn, så mye vann det ble av den regnskuren da!! Lekeplassen ble plutselig vår egen private "badestamp" En stk BMW som ikke var heeelt fornøyd... Og her er en som var enda mindre fornøyd.... Satan.. 15 centi med skittvann i hele forbanna garasjen.... Snakk om strek i regninga, dammit!
Jås Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 I satan............... Faen så surt!!! Beklager ordbruken.....
Larsinnj Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Men i helvete?? Bilen går det nokk bra med, men hvordan er det med resten? Eventuelle deler som lå på gulvet og for ikke å snakke om huset?
beianmotorsport Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Men i helvete?? Bilen går det nokk bra med, men hvordan er det med resten? Eventuelle deler som lå på gulvet og for ikke å snakke om huset? +1
joakimh Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 hva faen.... håper på at det gikk bra med deler og hus og sånt
Pedi Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Foreløpig så ser det ut som at huset klarte seg fint. Delene mine tåler vel litt vann, men klart det er jo alltids noe som ikke liker vann. Og for anledningen så hadde jeg masse ting og tang på hele gulvet pga montering av bilen... Men men, det går seg nok til..
helland Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Huff, sure greier!! Håper det går bra med verksted og deler!
knut_olestad Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg vært der med bøtte for deg!
Morty999 Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 om du trenger el vindu motor som jeg så det lå under vannet der så har jeg fler til overs dritt att dette skjedde da
Kvasi Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Det regner når man får problemer med dreneringa på nabolaget ja. Du har altså møtt nok motstand for lenge siden syns jeg..
Toastjern Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Du har altså møtt nok motstand for lenge siden syns jeg.. +1 Mer motgang å få gitt.. Så utrolig kjedelig :S
Pedi Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 om du trenger el vindu motor som jeg så det lå under vannet der så har jeg fler til overs dritt att dette skjedde da Ja, jeg trenger el vindusmotor, ingen tvil om det. Hva skal du ha per stk, og hvor fort kan du sende? (foran og bak er ikke like) Du har altså møtt nok motstand for lenge siden syns jeg.. DET er jeg vel enig i Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg vært der med bøtte for deg! Huff, sure greier!! Håper det går bra med verksted og deler! Takk, det skal nok gå bra. Det som er surt med skittvann, er jo at det lukter så fælt. Og akkurat nå er det så fullt opp med deler at det er vondt å få spylt ut dritten. Men varmepumpa står på for fullt, så det er 30 grader ca der inne nå - så det tørker litt etter litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå