Pedi Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Blir kvitt støv og sånt da:) Ehhh... No dritt å bytte ut støv med leirevann....
terminator Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Skulle innpå og se om det var noe update her jeg nå , men dette var jo ikke det jeg hadde ventet meg . Trenger du hjelp til noe, skal jeg ta turen og hjelpe deg med og rydde/tørke??
RoaldJ Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 å i heeeelvete! ser jeg er glad for at det ikke regnet så mye på Karmøy.... da hadde min garasje også sett slik ut
Pedi Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Skrevet Juli 31, 2012 Takk som byr Svein Egil, men har fått mesteparten av vannet ut nå. Resten tar pumpa seg av. For nå kommer kjerringa hjem om 10 minutt, så da blir det taco og en pils..
andreaskarm Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Sykt me regn i Haugalands regionen idag. Jeg kom meg så vidt over karmsundbroen pga flom på fastlandssiden.
///MoePower Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Damn! Her skal man motstand finne... Vannlekkasje er ikke mye hyggelig, håper du berget huset ditt! Foreldrene mine har et hus det har lekket tilsvarende mengder vann inn 2-3 ganger (år) på rad i kjelleren på, til tross for at det er gravd opp og lagt ned dobbel drenering og grøftet rundt tomta, det er visst ikke noe særlig å få vannskader på gulv og vegger..
scoot Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Dette er nå du ringer forsikringa og får deg litt nytt verktøy
joachim sørlie Skrevet Juli 31, 2012 Skrevet Juli 31, 2012 Satan da, var jo ikke små mengder heller..! Håper huset og alt slikt klarte seg, og delene da. Misunner deg ikke den der
winchester Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Ai ai ai, dette var surt, men er ikke sjokkert over at akkurat DU er den personen som blir rammet av noe slikt.. Du har hatt dine setbacks for å si det slik. Men du lar ikke dette stoppe deg og holder motet oppe, så da blir det nok til slutt.
martinwenberg Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Var ikke småtterier nei! Håper alt som lå på gulvet blir redda
SSM Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Saaatan!! Snakk om lokal regnskur! Får da vere grenser til motgang, bra du står på!
ealoken Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Regnet mye hos deg i år ja, ser at bakken er mettet for vann. Kjipt med motgang Desto mer jeg ser på bildene med svart blanke lister, destro mer liker jeg det Uvant, spesielt men gromt
_Spike_ Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Fantastisk!!! ( Altså hvordan bilen kommer seg ) Fargen var jo bare heeelt kanon, så nå gleder jeg meg enda mer til og se bilen IRL, og ikke minst hvordan den er ferdig Stå på! Og ikke la "sommeren" stoppe deg
Kristian H. Foss Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Kjipt med regnet, håper det ordner seg! Denne bilen blir bare helt fantastisk, fortsett med det gode arbeidet og dokumentasjonen du gjør i tråden! Digga forresten det fjærtrikset med krympestrømpa. Kansje jeg skal prøve det på min og, selv om jeg må si jeg liker den "spjooiiing" lyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå